21yasindayim benden 4 yaş büyük bir çocukla insagramdan tanıştım sizce yanlış bir davranış mı?

ayni üniversitede okuduk ama birbirimizi hiç görmedik instagram üzerinden tanıştık bir senedir konuşuyoruz çok ilgili sevgisini hissettiren birisi ama güven konusunda korkuyorum aslında güveniyorum ama sanal ortam belli olmaz bide mesafe var aramızda ailem sıkıntı yapar ama bende hoşlanıyorum napmam gerek devam edeyim mi konuşmaya benimle gelecek düşünüyor benden başka kimse olmasın diye dua ediyor
21yasindayim benden 4 yaş büyük bir çocukla insagramdan tanıştım sizce yanlış bir davranış mı?
Cevapla