Yaşımı küçük gösteren bir tinder açsam ve biriyle tanışsam bu etik olur mu?

Ben 32 yaşımdayım ve sapıklık pislik peşinde değilim sadece evlenmek istiyorum ama hiç kimse 32 yaşında birini aratmıyor tipimde sıkıntı yok hatta küçük gösteriyorum 19 diyen bile olmuştu keko falan değilim ya da sübyancı vb sadece 25 26 vb yaş yapsam tanışdığımda söylesem düşüncesi ne olur bir insanın. Bana ailen bulsun demeyin öyle bir ailem yok ayrıca çevrende bul diyorlar ama 1 tane bile arkadaşım yok iş ev hep rica ediyorum yargılamadan düşünce belirtin
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar yorum geleceğini düşünmemiştim yanlış anlayanlar olmuş öncelikle sadece 'bulunmak' için yaşımı küçültmeyi düşünmüştüm merhaba der demez ben 32 diyecektim zaten ama sonradan vazgeçtim ben kendim yalan hile hurda vb sevmiyorum bir an düşündüm olur mu vb diye sadece saçma evet yinede teşekkürler yorumlar için
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar insan cevap yazmış ama yardım için değil yargılamak için bir kaç kişi hariç teşekkürler umarım arkadaşlarınızın kıymetini bilirsiniz komik bi video gördüğünüzde atacak kimseniz olmazsa anlarsınız
Yaşımı küçük gösteren bir tinder açsam ve biriyle tanışsam bu etik olur mu?
Cevapla