Benden 5 yaş küçük erkekle konuşarak hata mı yaptım sizce?

Biz uzak mesafedeydik ve hiç bulusmadik. 5 yas küçük. 21 ben 26. Bayadır konustuk bunla sanal üzerinde bazen telden bazen mesajlasarak. Ve alıştım tabi ona tek erkek o vardı hayatımda. Artik toksiklestik ve bitti konuşmamız. Bizden olmazdı zaten çok zor yani hem uzak hem yaş farkı felan. Olan benim olan sevgime oldu zamanıma oldu enerjime oldu yani.. sizce hata mı yaptım? İşsiz güçsüz zaten hani bi düzeni yok iş konusunda.
Benden 5 yaş küçük erkekle konuşarak hata mı yaptım sizce?
Cevapla