Sizce benim yaptığım saçmalık mıydı benden 5 yaş küçük çocuk?

Uzak mesafedeydik o 21 ben 26 yim şu an. Ama minyonum. Neyse işte o osmaniye ben kocaelideyim ve bulusmadik. Bayadır konusuyoduk boş boş çene çaldık ben beklentiye girdim çünkü sürekli onunla konusuyodum trip atiyodum naz yapiyodum frlan bağlandım ister istemez. Şu an ise konuşmuyoruz çocuk depresyonda. İşsiz güçsüz biri. Ama hala aklımda stalkliyorum. Sizce hata mı
Sizce benim yaptığım saçmalık mıydı benden 5 yaş küçük çocuk?
Cevapla