Kendimden 14 yaş büyük biri ile konuşuyorum bu yanlış bir davranış mıdır?

Ben 22 o 36 ama çok genç duruyor maximum 30

Kendimden 14 yaş büyük biri ile konuşuyorum bu yanlış bir davranış mıdır?
Cevapla