AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
B... ok var evlenin de görün. Yemin ederim rahatlık batıyor size.
seks gençken güzeldir. Gozun dışarıda kalmaz hem...
Koca meraklısı olmazsın tabi. Erken evlenmek iyidir...
Yoo oyle dusunme millet ne derse desin boş ver sadece evlenecegin kisiyi iyi tani sadece
Valla ben 24 yaşımda bulamadım bacim sana da kolay gelsin.
:D kolay gelsin mi
@Yomeyamo
Eee başka dicek birsey yok 👍🏾
Yani bir nevi öyle. Acelen neki? 25'te koca bulursun. Daha öncesi erken geliyor çünkü bana
Kadın olsam bende isterim 1 gün evli kalana omurluk nafaka
19 yaşında evlenilmez aşırı erken bir yaş senin yaşın biraz daha bekle.
Mantıklı bir karar :D
Sonra koca zor bulursun zati.
istediğin kararları hayatında istediğin gibi sen ver başkalarını umursama
Asosyal çirkin koca bulunmayan kişi sendromu olsa gerek..
Karar verebilecek olgunluğa etmek için uygun bir yaş oladak görmüyorum
Erken evlilikler genelde erken bitiyor karar sizin.
Hayır alakası yok. Onu diyenler boş konuşuyor, şartların el veriyorsa evlenebilirsin
Okulun bittikten sonra neden olmasin resitsin sonucta
hayır tabiki neden olmasın evlenebilirsin önünde engel yok
Bu yaşlarda ben gidip salıncakta sallanıyordum. Arkadaşlarımla geyik yapıyordum. Yani kendi adına karar alabileceğin üzerinde kadınlık sıfatı taşıyamayacağın bir dönemden bahsediyorsun. 19unda pişmanlık olur senin için çocuğun olur çoçugu çocuk büyütür 26 yaşındayım hala korkularım var benim! Çok fazla dizi izleme etkisinde kalmışsın belli ki ekonomik özgürlüğünü eline al sonrası senin için daha aydınlık olur.
Genel olarak Türk kadını evlilik düşkünüdür. Senle alakalı bi durum değil
Yapar 19 yaş ne daha yeni reşit olunmuş daha yeni ergenlikten çıkılmış ne evliliği
Sorumda görüş paylaşır mısınız mümkünse
Sadece cabuk sıkılırsın hele bıde evlenır evlenmez cocuk olrsa eyvah kı ne eyvah
o dediğin lafın doğrusu şu: herkes erken yaşta evlenmek zorunda değil ki.
Evlenmek istersin koca meraklisi olursun evlenmezsin evde kaldı olursun bu millete göre hareket edilmez boş ver sen milletin ne düşündüğünü keyfine bak
Katılıyorum kesinlikle sevgiye açlık ve amaçsizliktan dolayı boylesiniz
Sen istiyorsan seviliyor ve sayılıyorsan doğru insan olduğuna inanıyorsan bitmiştir
Milletin aklına azmış bu mesajı gidiyor çok fazla üsteleme bu konuda ailene sakın bir kere hayır dediler mi vazgeç bu sevdadan
O koca meraklısı diyenler ya da aşağılayıcı şeyler söyleyenler ya da 18 19 yaşında sevgili mi yaptın edepsiz diyenler 17 yaşında çocuk doğuran insanlar oyüzfen onları sg et sen canın ne istiyorsa onu yap umarım hep mutlu olursun 💕
Evet yapar, kendin daha çocuksun ve yürümeyecek bir evliliğin hayalini kuruyorsun.
Bence doğal bı hak ben çocuğumla daha yakın iletişim kurabilmek ve onunla buyuyebilmek adına isterdm fakat nasip olmadi henuz
Alakası yok tercih meselesi bu senin kişiliğin ile alakalı bir durum. Ben de istiyordum. Genç yaşta evlenmek ama olmadı ne yazıkki😒
Neden koca meraklisi olasin eger dogru insano bulduysan evlen tabiiki aile duzen cok guzel birsey Insallah pisman olmazsin hem eskiden erken yasta evlenen cok insan vardi noldu sanki onlar mutlu olmadi mi kismet bu isler
Ahahah. Sanırım kıyıda köşede sarmaş dolaş 15 -16 yaşındaki kızlar görmeyi daha çok istiyor bu millet. Yaşında ne var. Gayet normal. Sevgili olup illegal ilişki yaşıcana. Evlen legal ilişki yaşa mutlu ol. Olmazsa boşanma denen bişe var zaten
Boşanma dediğiniz şey o kadar kolay olsaydı keşke, bir avukat tanıdığım demişti evlenmek 2 dakika boşanmak 5 yıl diye. Geçimli olunca yine kolay ama geçimsiz olunca 10 yıl boşanmayı bekleyenler var, insanlar iki dakikalık heves için bunun sancısını mı çeksinler yıllarca? Geçimli bile boşandılsa severek evlendiğin, yasanmisliginin olduğu birisinden ayriliyorsun, kolay bir şey mi?
@halaburadamisinsen avukat olmam dışında bir sorun yok😂
Sorun burada boşanmanın zor olması değil. Sevgili olup zina edip milletin apzına düşmektense evlen daha mutlu olursun diyorum. Evliliği bazıları erkeğe kendini zincirlemek gibi algılıyor bu nedenle diyorum boşanma denen bişe var. Evlenirken korkma diye.
Kime göre legal ya da illegal? herkesi kendi inanç sistemine göre yaşıyor kabul etmeseniz keşke? Evet mekan sıkıntısı yaşnıyor o yaşlarda ama sırf bunun için evlenilir mi?
Milletin ağzına düşmek mi? Bu devirde. Hiç güleceğim yoktu😄😄
Tabiki de hayir hem koca meraklisi olsan kime ne erkekler anlamaz simdi acik acik konuscam bi sure sonra yaniyor insan onu istiyor
koca meraklısı olmak da kadın meraklısı olmakta doğamızda var. isteyen istediğini söylesin
Tabi ki kendi tercihiniz ama Üniversite okuyup, mesleğinizi elinize alıp. Evlilik işlerine daha sonra baksanız, bi kadın olarak yaşamanın zor olduğu bu coğrafyada ayaklarınız yere daha sağlam basmış olmaz mı?
Harika bir yorum!!! Tebrik ediyorum 👏🏽
2 tane kız kardeşim var , onlara da hep söylerim. Altın bileziği koluna takmadan o yüzüğü takma diye. İnsanın kapıyı vurup çıkmaya cesareti olmalı
Erkeklerinki altın bilezik olmuyor da kadınlarınki neden altın bilezik oluyor. Meslekler süs eşyası mı? Olsa da olur olmasa da olur anlamı çıkıyor bu laftan ve hiç hoş değil. para kazanamayan birinin ezilmesi kadar normal bir şey var mı? Bir erkek bir kadına bağımlı olsa da ezilecek. ee normal değil mi? neden kadın meselesiymiş gibi konuşuluyor anlamıyorum.
Yapar evet git hayatını yaşa evlenip napacan o yaşta iğrenç
Kardes bilmiyomda cok erken daha hayatin yukunu omuzlarina almak icin ama yinede iyi dusun cunku karar verip gidecegin bu yolum donusu yok ve gözün kesiyormu
Evet önce okulunu oku kendi ayaklarının üzerinde dur kimseye minnet etme.
Ne merak lı sı sıkıntı olmaz sadece iyi seç o kişiyi yeter
Bu konuda senin düşüncen önemli insanlara bakacak olursan onlar her şeyi düşünür zaten hiç bitmez düşünceleri
👏🏻👏🏻
👍😊
Açıkcası ben erken yaşta evlenmeye evlilik düşünülmesine sıcak bakmıyorum fakat herkesin kendi hayatı açıkcası beni ilgilendirmez mutlu olucaksan hayırlı olsun
Evlenmeeeee sorumluluk için yaşın çok genç pişman olursun
Bence evlilik için çok erken bir yaş, herkes istediğini yapmakta özgürdür ancak senin yerinde olsam bu yaşta evlenmek yerine güzel bir kariyer yapmayı tercih ederdim.
Bana karlirsa doğru yoldaşın sağda solda gönlünün iki paralık adama kaptırıp sonra aşk acısı cekmek yerine helalinden eşine aşık olup yuvana bakman daha doğru bence
Hayır tabiki istediğin zaman evlenebilirsin 18 yasindan buyuk oldugun surece. Baskalarinin dusuncesine göre hareket etme kendine güveniyisan ve istiyosan evlenebilirsin
Hayır ne alakası var bende 19 yaşındayım benimde öyle bir düşüncem var ama tabi daha erken önce bi bekarlığını doyasına yaşamak gerek ergenlikten yeni çıktık dimi😊
Koca meraklısı net. 19 yaşında ki biri kariyerini daha kurmamıştır... Koca meraklısı yani.
evet ve bence bu çok itici. Ama erkekler koca ve evlilik meraklısı ezik kadın istiyor ve seviyor
Üniversite okumuyor musun bu devirde ev kadını mı olacaksın? Mesleğin ve diploma tahsilin vs olmayacak mı?
Daha cocuksun ve kararından pisman olabilirsin en erken 27-28 olmalı
Önüne gelen ile evlenmek istemiyorsan tabiki değilsin daha küçük yaşta evlenene var ama birazdaha bekle bence birazdaha insanları tanı öyle birinden karar kıl
Hayır neden koca meraklısı yapsın zina yapmaktansa evlenin daha iyi tabiki
Kendini hazır hissediyorsan kim ne diye bilir. Zina yapmaktansa evlenmek daha iyi
erken evlenmeyenler zina mı yapıyorlar?
Nefsine hakim olamayınca evet. Üstelik ben o şekilde söylemedim, aslında erken yaşlarda evlenmek iyidir bu Dinimizde de var
O şekilde demedin peki hangi şekilde dedin
Nefsine hakim olamayınca dedim, Günümüzde çoğu insanda olamıyor
Ve bunu normalleştiriyorlar
Seni anlıyorum yalnız yanlış söylediğin şey Kendine hakim olmakla alakası yok o çoğu kişi kendi isteğiyle zina edenler bunun hakim olmayla ilgili değil
İnsanlar kendıne hakım olamasaydı sımdı butun erkekler tecavzu olurdu
Bende nefsine hakim olamayan dedim, nesi yanlış? Yapılmaması gereken ama Kendi isteğiyle yapılan şey nefsine hakim olamamak demek
Bu bir tek zina yapmak anlamında demiyorum, harama bakmak dokunmak, hırsızlık vs
Nefsine hakim olamamak demek
Senin kafa basmıyor galıba hakim olup olmamak insanın elindedir neyse doktora görün sen beyin yetmiyor
Valla kıt olan sensiz, ve terbiyesiz olanda
Bir insanın yasak olan şeyi yapması nefsine hakim olamaması kendi isteğiyle yapması demek zaten. Cidden çok aptalsın
Günel bacı sende herşeyi geçtin yasagimi takıldın. Yasaksa al sana yasak. Profil resmin senin anlattigin şeyin tam tersi oda yasak. Ne diyek şimdi sana sende dinden vurmussun baltayi
Evet yasak. Ama konu ben değilim Atilla kardeş. Nefsine hakim olamamak nedir onu anlatmaya çalışıyordum diğer kardeşimize
. Erken yaşta evlenmek demişsiniz? Dinimiz de serbest izin veriliyor demişsiniz. Bence çok yanlış, yasak sana göre yasak. Ayrıca ne kadar yasaklara uydugumuzla çelişir bu konu. İncilide , kuran-i kerimi de okudum. Onlara göre sen recim edilmelisin resim deki sen isen
Allah aşkına git sütünü iç ya boş boş her s. lak beni buluyor yemin ederim imtihansınız hepiniz bana
19 yas cok komik bir yas ya. Azmis herhalde diyor herkss
Sen hayatının geri kalanında mutlu olabileceğin birini bulduysan kimseye kulak asma
Bence en doğru karar, keşke ben de 18-19 yaşımdayken evlenseydim
Hayatının en büyük hatasını yaparsın, evlenmek için en erken yaş 25-30 arası olmalı.
30 yasa kadar bir yasamadan duramaz ama zor
koca meraklısı olurmusun bilmem ama erken yaşta evlenip sonrasında mutsuz olma ihtimalin yüksek
Pişmanlık yaşayacaksın sonra da evlenirsen bu tablo hiç değişmez
Herkesin kendi kararı. Şimdi 19 yasinda kız sevgilisiyle aynı evde yaşadığı zaman özgürlük evlenince geri kafalilik.
Koca merakı ddmerlşm de, Pompa hasreti sarmış diyelim biz ona. 🤪
iğrenç mundar
Sağol cınım
bana göre biraz öyle ama herkesin hayatına kimse karışamaz