AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
19 yaşında evlenmek istemen seni koca meraklısı yapmaz, ama genç yaşta evlenmek gelecek için sorunlar yaratabilir. Evlilik, sorumluluk gerektiren bir şeydir.
Saçma sapan görüşlere gerek yok. İnsan istediği yaşta evlenebilir (18+), evlendikten sonra başına gelebilecek olan şeyler de artık kendi sorumluluğundadır. Bu seni koca meraklısı yapmaz, tam tersine kendi eden kendi bulur durumuna düşürür. Sana bunları söylesem de kendim de erken evlenmek isteyen biriyim. 25-26 yaşında evlenen insanlar var, onlar ile benim olgunluğum arasında dağlar kadar fark var. Çocuktan farkları yok. O yüzden bu yaşa değil karaktere bakıyor.
Aslında durum koca meraklısı olup olmamak değil. Asıl konu senin hayatını ertelemen... evet tabii ki sevmek sevilmek çok değerli hele ki doğu insansa... fakat ergenliğin sonlarına yaklaşırken sağlıklı karar vermen pek olası değildir. Ve önünde uzuuunca bir ömür var. Kendi paranı kazanmaya çalış önceliğin bu olsun ki daha sonra üzülme :)
Tamamda çocuk oyuncağı değil ki bu bi anlık hevesle evlenip sonra ayrılan tonlarca çift var kaldı ki günümüzde mutsuz evlilikler, ihanetler ve boşanmalar azımsanmayacak kadar çoğaldı.
Erken evlenmek istemekde yanlış değil. Ama büyük pişmanlıklara yol açabiliyor. İnsanlar evlenmeden önce aşkından ölürken, evlendikten sonra birbirinden çok sıkılabiliyor.
19 yaşında evlenebilirsin 40 yaşına kadar bekar kalabilirsin bu kimseyi ilgilendirmez güveniyorsan aşıksan evlen
Hayatı yaşamak varken evlenmekte ne bileyim, evlenmenin sanıldığı kadar güzel bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Din yüzünden biraz da sekse ulaşmak zor bazı yerlerde ve günah filan
O da doğru tabi, herkes kendi hayatını yaşamakta özgür, hayırlısı olsun
19 yaşında sağlam kararlar aralayabilirsin ama bu seni koca meraklısı yapmaz. Sevgili yapınca da bilmem ne düşkünü mü olunuyor? Saçma
Yokta hayatını yaşa evlenen herkes pişman bence gez dolaş yaşa hayatı 25 i bekle 30 da olur
Erkenden sorumluluk almak istiyorsan evlenirsin kimse karışacak değil ya
Daha kendin çocuksun. Evlilik için çok erken pişman olabilirsin
Doğru birini bul 19 yaşında evlenebilirsin ama sakın sevdiğine kaçma sakın !!!
Neden bu kadar çok vurguladınız yaşamış biri olarak mı sakın diyorsunuz?
Peki😂
Soru sordum beyfendi ne pekisi
Kızçe ben o değilim ki sana yazmadım o pekiyide
Bahahahaha ay kahkaha patlattım gece gece allah iyiliğini versin😂😂 ben yanlış görmüşüm kusura bakma lütfen
Yok tatlım sorun değil 😂😂😂❤️
@gökdeniz20 Adam haklı sewdigine kaçma görücü u sulu iyidr
Gerek akrabalarımda gerek çevremde kaçarak evlenip de mutlu olanını görmedim… öyle bir çıkın ki baba evinden geri dönmeye yüzünüz olsun… zaten kaliteli karakterli adam kız kaçırmaz bunun hırsızlıktan hiç bir farkı yok
hahaa 19 yaşındasın ve yaşını 30 35 yapmışsın,, baya bi meraklı çıktın 😂😂😂 30 35 yaşına gelince 2. evlilik için hazırlık yapıyor olursun 😁😁
bizim köyde ona farklı bir sıfat ıle adlandırıyorlar ,
şöyle ki ;
tarrak delisi derler. asagı köylerde de yaprak delisi derler.
Bence doğal olan bu fazla bozulmamış bir kardeşimizsin ama gerçekten güven veren bir sıpa bul kendine kardeşim Allah bahtını açık etsin
Zaten insan o yaşlarda ister evlılığı. Daha sonra istese de uyum sağlayamıyor. Bence doğru yaş.
Koca meraklısı da ne biçim söz... bırını seven onunla birlikte olmak ister bu ayıp drğil gayet normal.
Hiç te yapmaz seviyorsan mutlu olabileceğini düşünüyorsan yaşın gayet iyi. İnsan mutlu olacağı kişiyi istediği zaman bulamıyor 😉
Evlen valla belki mutlugugu koca da bulursun
Biz evlenmedik bu yasa kadar ne mutlu olduk ne birdey
koca meraklısı yapmaz ama hata yaptığın gerçeğini de değiştirmez.
önümüzdeki bir kaç yılda seninle beraber fikirlerin, sevdiklerin, hayata bakışın da değişecek.
evliliği oyun zanneden sonra bir ömür boyu mutsuzluk yaşayan ergenlikten çıkıp kadın olma merakıyla yapılan en büyük yanlışdır.
Aday varsa evlen genç yaşlar daha iyi aşk evliliği yaparsın ben otuzuma dayandım mantık evliliği yapmak zorunda kalıcam zorla evlenicem belki yaş büyüdükçe aşk bitiyor yani o yaşlardaki kimseye aşık olamıyorsun
Koca meraklısı nedir yahu. Ama evlilik için 19 inanılmaz küçük bir yaş. Üniversite oku, meslek edin. Hayat evlilikten ibaret değil.
Gayet normal bir durum ve istek. Anormal olan bu duyguyu otuz yaşımıza kadar ertelememizi ve bastırmamızı istemeleridir.
hayır canım kendını hazır hıssettıgın yasta evlenme ozgurlugune sahıpsın sankı gec evlenenler pısman degıllermı
Tabikide normal. Gidip evlenmeden ilişki yaşayacağına böylesi helal ve en güzelidir. Takma sana laf edenleri.
Aslında meraklılık değilde cahillik diyelim yanlış anlama kötü anlamda demedim ama doğru değil bence erken yaşta evlenmek sonu hüsran 🤔
yapmaz ama erken evlenmek sakıncalı çabuk sikilirsin 30 doğru evlenmek daha iyi kıymetini anlarsın yalnızlığı hatırlayıp
Okuyup mesleğini eline alıp kendini kimseye muhtaç etmeden yaşamak varken yaşın gelince evlenip yuva kurmak varken neden 19 unda evlenir ki bir insan, kendini hiç bir erkeğin vicdanına bırakma üzülürsün.
Bende lise zamanlarımda düşünüyordum bunu ama nasip olmadı
iş sahibi misin niye okumadın yarın kocana muhtaç olcaksın akıllı olun önce iş
Harbi daha iş sahibi olmadan bu düşünceler ne kadar alçakça
Evettttt:) çok erken yahu. zaten evlilik matah bişey değil
Çok doğru söylüyorsun kimseyi takma dogru söylüyorsun
Aklina yatan
Kalbine hitap eden birisi varsa
Evlen tabi
19 fazlasıyla erken. Ben bile hala bekarım. Ki 28 yaşında olmama rağmen. Acele etmemek gerekli.
Bizin teyze oğlu 41 yaşında bekar hala o da bir şey mi
Herkesin idealleri farklıdır tabikide öyle biri yapmaz
Neden yapsın yahu herkesin kendi tercihi bende aynı fikirdeydim ama nasip olmadı
Hayat senin hayatın kime ne aw ne zaman istersen o zaman evlen
vallaha helal olsun. bende bi kaç yıldır evlenmek isitorum daha nasip olmadı yaş 26. geçiyor bile. evlenebiliyorsaniz evlenin geciktirmeyin doğru insanı bulduysaniz
yokya benim daha 19 olmadi ama evliyim bu işler senin gönül rizanla olur merakdan diyil
Bence gençliğinin tadını çıkar eğer o kişiyle evelenmek isdiyosan 20 21 yaşına kadar sevgili kal
Yani kimse kimsenin hayatına karışmaması bence de zaten ama. Yaşınız genç olduğu için bazen bazı kararlar ilerde değişebilir. O yüzden dikkatli olmak lazım. Pişman olacak şeyler yapmadan
Evlenmek istersin azdın mı derler
Evlenmezsin kısır derler
Evlenmeden ilişki yaşarsın *rpspu derler
Derler oğlu derler net...
Evlilik bu devirde pişmanlıktır.
İyice düşün derim.
Evlen ama doğru kişiyle yoksa alet meraklısı derler
Bu konuda sana destek veriyorum bizim ailede erkeklerin evlenmesine izin vermediler 3 kisi intihar
Okul kariyer hedefin yoksa şimdi evlenmemen gelecekle evlenmemenin aynısı
Neden yapsın hekezin keyfi gonlu bilir kısmet hayırlısı
Evet. Önce bi meslek edin de sonra evlenirsin. Ama ben evliyken bile azimle okuyup çalışıp meslek sahibi olabilirim diyosan o ayrı. Yine de yarım kalma ihtimali çok yüksek.
hayır bence çok güzel bir düşünce, seni takdir ettim
Ne alaka bence ne güzeli genç yaşadın doya doya yaşarsın herşeyi iyi biri varsa evlen kacirma
Canın neyi nasıl istiyorsa öyle yap , insanları takma
Ay beni de çok aşağıladılar boş ver kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin
Kendini evliliğe hazır his ediyorum diyorsan kim ne diyebilir sana
Koca meraklısı değil de şey meraklısı diyorlar halk içinde
20 de severek evlendim koca meraklısı değilim sevdum da sevdum:))
Merak ediyorum seni
Biraz yapar :) Koca meraklısı olmak bence aşağılanması gerkeken bir durum değildir.
19 yasindayken adriana lima gel evlenelim deseydi bir dusunurdum. Cocuk yasta evlenmek dogru degil.
Kendine ve sevgiline güveniyorsan, biz bir şey diyemeyiz. Hayat senin hayatın.
Kızım biraz hayatini yaşa ya hayat kısıtlanmaya değer mi sence bi de en güzel yaşındasın merak etme koca elbet bulursun ama biraz hayatını yaşa bu yaşta evlenilir mi daha cocuksun
Sevgili KizlarSoruyor'da şu cevap sayısını da gördüm ya, artık gam yemem 😂😂