Sevdiğiniz insana buradan bir mesaj gönderme hakkınız olsaydı ne yazmak isterdiniz?

Evet bence güzel soru..😍
Duyguları ve düşünceleri alalım...☺
Neler çıkacağını çok merak ediyorum..🧜‍♂️
Kimler içinde hangi duyguları barındırıyor...💏
Benim mesajim Görselde...🤗🤗
Benim mesajim Görselde...🤗🤗
İçinizden gelen en güzel sözleri yazalım arkadaşlar...💏🧜‍♂️🌹
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruya gelen görüşlere hic bir şekilde yorum yapamıyacağım bilginiz olsun arkadaşlar...👍
Sevdiğiniz insana buradan bir mesaj gönderme hakkınız olsaydı ne yazmak isterdiniz?
Cevapla