İçeriği nasıl olurdu?
fazla düşürmeyecek , yanlış anlaşılmayacak?
İçeriği nasıl olurdu?
fazla düşürmeyecek , yanlış anlaşılmayacak?
Ben kimseye mesaj yazmak istemem. sadece değer verdiğim arkadaşıma yazarım onda da içimden ne geliyorsa artık. ama karşı cinse atılıyorsa da seviyeli olmalı. direk aşk konusunda girilmemeli
Sanırım itiraf ederdim bir şeyleri. Seni özlüyorum, sürekli stalk ediyorum, benim olmanı istiyorum, yazsana gavurun gızı falan derdim herhalde 😬💕😂
Ne sana doyuyorum ne bildirimlerine, sonsuz ol bitme 🔒❤️
Sende sendeee😻😻
🤤🌸
Cevap
6Cevap
Menemen soğanlı mı olur, soğansız mı 😅
Merhaba ateş yakabiliyorum 30 kelime konuşabiliyorum
Bele
Kişiyle aramdaki samimiyet belirler mesajın niteliğini.
açık açık konuş ne olcak ya kazanırsın ya kaybedersin net
Eğer onunda seninle konuşmaya niyeti varsa bir merhaba bile yeter.
her şeyi anlardım da neden sevecekmiş gibi yaptın
Hadi cips yiyelim derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?