NE OLUR BU KONUDA BANA BİR AKIL VERİN NE YAPMAM LAZIM KALBİM YORULDU ARTIK?

Yaşım 24. Ocak ayında kız arkadaşımdan ayrıldım, 5 aylık bir ilişkimiz oldu. Daha öncede kız arkadaşlarım oldu ama onlardan sonra önüme bakabildim, kafama takmadım. Ama bunda öyle olmuyor. Ocak ayından beri unutamadım her dakika WhatsApp‘ta açık mı değil mi diye bakıyorum her dakika Instagram‘da fotoğraf atmış mı atmamış mı diye bakıyorum birlikte çekildiğimiz fotoğraflarımıza bakıyorum ses kayıtlarımızı dinliyorum yazışmalarımızı okuyorum kısacası unutamıyorum onu takıntımı yaptım onuda bilmiyorum, ne yapmam gerekiyor nasıl önüme bakarım? Başka birisini sevmekten korkuyorum. Düşünsenize hayatıma Bir kadın almışım ve onunla yaşadığım her güzel şeyden sonra aklıma o geliyor. Bunu ne kendime ne de hayatıma aldığım kadına yapmaya hakkım yok. Ne yapmamı önerirsiniz. Hassas bir konu olduğu için lütfen kendinizi benim yerime koyarak cevaplayın. Şunu da belirtmek istiyorum onunla evlenmeyi çok istedim, ondan bir çocuğum olsun çok istedim ama olmadı. Vardır bundada bir hayır. Ama dediğim gibi unutamıyorum, acaba sevgili yapmış mıdır diye düşünüp duruyorum çevrim içi yakaladığımda canım yanıyor. Lütfen yardımcı olun. Teşekkür ederim şimdiden.
NE OLUR BU KONUDA BANA BİR AKIL VERİN NE YAPMAM LAZIM KALBİM YORULDU ARTIK?
Cevapla