Dış görünüş merakınız yüzünden insanlara eziyet çektirmeyin?

27 yaşında erkeğim bundan 4 buçuk yıl önce sosyal medyadan bi kızla tanıştım kız bizim memleketten ilçeden ama birbirimizi sosyal medyadan tanıdık 2 3 ay sadece mesajlaştık sonra buluşma kararı aldık... Buluşma günü kız beni uzaktan görünce bağırmaya başladı senden korkuyorum çok çirkinsin demeye başladı ve eczane ye girdi insanlar bana baktı... Telefonuma mesaj attı senden korkuyorum çok çirkinsin ürkütücüsün bi daha karşıma çıkma diye... O günden beri kimseyi alamadım hayatıma zaten kimsede tanışmak hayatıma girmek istemedi ya da istedi ben fark etmedim bilmiyorum... Kızlar şu dış görünüş takıntınızdan vazgeçin hayatı boyunca sevilmek isteyen bi erkek düşünün okul hayatı boyunca hiç bi kıza seni seviyorum diyememiş... Bi erkek düşünün ki 27 yaşında ve çocuksu bi ruhu kalbi var...
Dış görünüş merakınız yüzünden insanlara eziyet çektirmeyin?
Cevapla