Bugün görür görmez aşık olduğum adamın evli ve 2 çocuk babası olduğunu öğrendim. Kalbim çıt gözyaşım pıt dedi yaani. Siz böylr bir durumla karşılaşsanız ne yapardınız? 


Napıyım ayrılırım direk hala birlikte olcak değilim ya basarım kıçına tekmeyi sanki başka adam yok aşık olcak elin evli barklı adamınamı kaldım kala kala zaten bunu duyar duymaz direk ayrılırım ama intikamını da alırım çok pis yanına bırakmam gider eşine de anlatirim durumu rezil ederim ki başkalarının da başını yakmasın
Senin tek aşkın hani bendim Masal hı🥺💔
Bana uzak, midesizlere yakın olsunlar.
Teşekkür ederim ☺️
Benimde var bi tane sevdiğim kadın daha doğrusu hoşlandığım 1 çocuğu var eşiyle arası da iyi değil aklım karışıyor çok sevgi kolay yakalanabilen bişey değil bulmuşken kaçırmamak lazım böyle bişey yaparsamda şehiri terketmem gerek ama yine de yaparım
Cevap
35Cevap
Direkt yol veririm. Öyle bir insanı hayatımın kenarında köşesinde hiçbir yerinde barındırmam.
Olsun sorun yok ben zaten evlilik beklemiyorum ayrılmasın karısından 😂
Benim için sorun değil evli😂 olması
Alıştım ben sevip sevilmemeye yani olsunda evli olsun sorun yok😂🙈
İçimden geldi
Her yerden engelledim. Konu kapanmıştır benim için.
Offf hayalkirikligi🤦🏻♀️ Karisina soylerdim sonra da heryerden engellerdim
Zor bir durum yaa benim de çok başıma geldi öyle.. Ne yapalım o an ki ruh halime bağlı.
Yuva yıkanin yuvasi olmaz.
Insallah öyle insanlara yolumuz düsmez.
Böyle bir kadın mı
https://www. instagram. com/reel/CUpTAOgF4qB/? utm_medium=copy_link
Mantık dışı olasılık düşük o yüzden düşünmeye gerek duymuyorum
Görür görmez aşık olmayı nasil beceriyorsun ben onu anlamadım
Bir de dokdur olacan heee 😝
Uzak dururum derim de umarım aklı başında aşık olurum, aklımı başımdan alacak şekilde değil
İçim yana yana bu sevdadan vazgeçerdim..
Aynısı benim başıma geldi. Mecbur unutmak zorunda kaldım.
Şok olurum, toto olurum, iletişimi direkt keserim.
Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü evli olduğunu benden saklamıştı
Unuturuz yapcak bişi yok
Başıma gelmesini istemediğim olayı başka bir kadın yaşasın istemem
Çok basit o hataya düşmem.
Genede böyle bir şeyle karşılaşılırsa bırak gitsin
sevgilimmi bu adam benim
uzak dururum
Ne devam mı direk finito
Kalbime gömerim o zaman
Kalbime gömer unuturum. Ne yapılabilir ki başka.
Şok olmakla başlarım heralde
Öğrenince ayrıldım...
Kötü bir durum tabi☹️ uzak dururum
şansımın böylesine... derim
Çok seviyorsam. Sonumu düşünmem.
Ayrılırım bidahada gorusmem
Tam olarak öyle bir durumun içindeyim
Başkasını n mutsuz luğu benim mutluluğum olamaz
Yıldız Tilbe'den Ama Evlisin şarkısını dinlerim
Napicam yoluma devam kee
Uzak durmayı tercih ederim.
Eşinde bulamadığı huzuru sevgiyi sende bulmuş
Aşık olmadan araştırırdım herhalde xd
Güle güle yallah deriz ne dicez
Ne yapim isyan edip bi cigura yakarim
Başıma gelmişti çok kötü olmuştum
Çok zor atlatırdım hayata küserdim.
Bu durumda uzak durmaktan başka çare yok.
Yıkılırdım başta ama sonra bırakırım yani n'apcam
Kesinlikle unutmaya çalışırdım.
Benim için sorun yok takılalım derim 🤣🤣🤣
Yedikk oo kazığı daa
Yoluma baktım elbete evli insana bakılmaz.
Bende sonradan öğrendim evli olduğunu
yıkılırdım sanırım
Kötü durum
Sessizce uzaklaşılır
Adam aldı senden alacağını🤣
saçmalık
Uzak dururum
Artık aşık olmam.
Unutmaya çalışırdım
Bişey olmaz
askimi kalbime gömerim
uzaklaşırdım
Ben tam o böyle bir durumun içindeyim
Yoluma bakarım
Vazgeçerim
Masal abla
Zeynep ben
Mesaj atar mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?