Çok aşık olduğunuz kişinin evli olduğunu sonradan öğrendiniz ne yapardınız?

Benim başıma geldi bu durum. Unutması biraz zor oluyor hele de sürekli iş gereği karsilasiyorsaniz ama unutmak zorundaydım bir şekilde sineye cektim mecburdum. Ara ara aklima geliyor tabi şimdi geldiği gibi. Keşke farklı zamanlarda farklı şekilde karşılaşmış olsaydık diyorum kendi kendime. Ama bu şekilde mumkunati yok çok aşık olsam da bitti benim icin. Aşık oldum duygularıma engel olamadım. Çünkü evli olduğunu öğrenince iş işten gecmisti. Siz ne yapardınız?
Çok aşık olduğunuz kişinin evli olduğunu sonradan öğrendiniz ne yapardınız?
Cevapla