Güzel dünler :)
Evli olduğunuz insanın aynı zamanda nişanlı olduğunu öğrenseniz ne yapardınız?
Güzel dünler :)


Direk boşatım ve her yerden engellerim ki bir daha onu görmiyim, tamamen unutabileyim ve hiçbir şekilde karşıma çıkmasın...
Rabbim kimseyi aşk acısıyla sınamasın aşk acısını bir kere yaşadım önceden aşık olmadığım için küçümserdim laçka bulurdum aşıkları aşk acısı çekenleri derdim biri için bunları yapmam ama işte yaşadım :( o kadar mı kötü olur insan normalde hiç hasta olmayan ben sinir krizi mi geçirmedim bayılmadım mı hastaneye mi kaldırılmadım ağzıma sıçıldı gerçekten toksik ilişkiden kurtulunca rahatladım 2 yıl oluyor kimseyle çıkmamaya yemin ettim o kadar kötüydü ki rabbim kimseyi aşık etmesin aşk körü etmesin çok kötü olursunuz bitersiniz (not:eski sevgilinize asla şans vermeyin)
senin adına üzüldüm ama şunu hep diyorum eskiden rağbet olsaydı eski olmazdı
Cevap
22Cevap
Bu nasıl bir saçmalıktır bea 😃 kamera aramaya başlardım şaka falan herhalde diye
İşte bu hallere geldik, millet utanmadan sıkılmadan evli biriyle birlikte oluyor, Sevgili oluyor, Nişanlı mı olmayacak 🤷♀️ şaşırmıyorum artık beni hiçbirşey şaşırtamaz.. ondan sonra “neden güvenmiyorsun, neden evlenmiyorsun..” bi sktrn gidin
sakin ol karadeniz kızı :D
😃 Allahtan şu an sakinim, bu çok çok Sakin halim
yalnız laf bana da geçti :D
Tek soran sen değilsin, bu yükü yalnız kaldırmayacaksın haheuaywhr 😀😀
of of of karadeniz kızı formunda :D
Ne zaman değildim ki 🤷♀️ hatırlat bi ara bana hahaheuah
ben takibini bıraktığımda sen etme zaten beni :D
Allah da beni bildiği gibi yapsın 😃😃
yapmış onun işine karışma :D
😌🤌🏻 dur boncuğum nerde 🧿 şimdi maşallah falan demezsiniz hahaha
Maşallah maşallah 🧿🧿🧿
Ikisinide öldürürüm ciddiyim yani hayatım kararsada olue intikamsız bırakmam
Değer bence pislikleri temizemek lazım zatsn hayayimi mahvetmis olcalar iceri girsem koymaz
Seni içeriye atarız
@kahveligunler_ sen Karadeniz' kızı olduğun için şaşırmadım :)
Evet😂
Yok yok değer
Yahu insan tek kişiyle uğraşmıyorken ikincisi nedir ya
İşte böyle insanlara doyumsuz diyoruz
Yorumlarda kızlar harbiden ne sert çıktı be hl lan size yardıma ihtiyaç olursa bana söyleyiniz beni görünce bile korkarlar
Şok olurdum herhalde.
Kendime gelmem zaman alırdı.
Dini nikah yapıp resmi nikah yapmayan bir erkek adam degildir. Zamparadır.
Tam tersi olsaydı aşırı şok olurdum ve öfkeme hakim olamayıp, nişanlısını öldüresiye döverdim.
O adami hayatimdan o kadar hizli silerimki sanki hic varolmamiş gibi sedyeye alindiği gibi kendini hastanede değil mahkemede bulurdu
Birde yüklü bir tazminat davası 😊
Canını yaktıktan sonra haklısın 😊
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 o derce saf ve ahmak bir erkek düşünemiyorum
Evli sevgilisi olani gordum ama nişanlanmış olmak kaçıncı gavatlik leveli 😁😁😁
2022 ye hazırlık :D
Haydii başladık yani 🤣
yıkılırım o kadının yerinde olsam tek celsede boşarım umrumda olmaz o adam eşek gibide nafaka alırım üstünden
Çocuk evlilik yapıyor. Bikaç ay sonra kızın hamile oldugu nu ögreniyor kız 16 yasında CHP li ilçe başkanı tecavüz edip hamile bırakmış. Bunlar çok olmaya başladı artık
Balayına gitmek için üçüncü kişiyi bulsa şaşırmam...
ya herifdeki cesarete bak ustune o adamin şansini sokayim fena sobelenmis eniste hunday gitti karilar gitti paralar gitti
Yeni bir hayatın başlangıç işareti olarak algılarım
O nişan yüzüklerini g. tüne sokarım.
:) :D
Ne gülüyon yaparım :)
Ondan yana şüphen yok sadece atarlı kızları seviyorum :)
He tamam ozaman 👍🏻
he isteği geri al yaptırma bana :D
Aaa istek mi var ortada ben bişi göremiyorum
bildirimlerini kontrol et :)
Yuuh mk hangi seviye bu😂
"Karaktersizlik" . Başka da bir şey demem.
Boşanırdım umrumda bile olmazdı o saatten sonra
Hiç düşünmeden terk ederim
yüzüne balgam atardım :D
Şaşırdım gerçekten. Millet hızlı yaşıyor.
Aynı kişiyle ise bir sorun göremiyorum! :D
Ayrılır tazminat davası açarım
Yapılacak şey bellidir.
Ayrılırım.
Tövbe de guzum yengen emine öyle şeyler yapmaz
vay pislik
Hayali bile kötü.
Kalp krizi
Rahmetli nişanlanmayı çok severdi
O anda ayrılır tazminat davası açarım
Oha derim
grup yaparız
Merhaba hayat derim
Çüş o kadar da değil
Boşanırdım
Boşarım direk tabıkı
Bosarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?