• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun? (Sayfa 2)

detaylarbende
detaylarbende Takip Et
Yoda Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
157
Yapay Zekaya Sor
Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Fal Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

77

Cevap

58

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Herkulyyyxxx
    Herkulyyyxxx Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence düğün olmazsa olmaz. Ben de düğünlere gitmeyi swven biri degilim. Ama yine de kuru bir nikah da olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • ibrahimgenco
    ibrahimgenco Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dini nikah en önemlisi benim için, gerisi maddi manevi çözülebilir. Pandemi zamanı düğüne gerek yok dini ve resmi nikah uygundur

    1
    0 Yorumla
  • bekolas9999
    bekolas9999 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben hiç bu konuyla baş başa kalamayacağım için yorum yapmayayım

    2
    0 Yorumla
  • Hissiz72
    Hissiz72 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Kesinlikle aynı fikirdeyim saçma sapan işler ya

    3
    0 Yorumla
  • güzelmiyiiiim58
    güzelmiyiiiim58 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bence nikah yeterli düğünü bende istemem one öyle davul falan dhgksdbh

    1
    0 Yorumla
  • Gulbin87
    Gulbin87 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Masrafa hiç gerek yok bencede altın para takmak isteyen her yere getirir

    1
    0 Yorumla
  • lostloser
    lostloser Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Her şey tadında. Aşiret düğünü de değil ama adetlerimizi seviyorum genel olarak

    1
    0 Yorumla
  • ozgurumutlu
    ozgurumutlu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Düğün yerine sadece nikah yapabilmek devrimci bir duruştur.

    1
    0 Yorumla
  • yesimly
    yesimly Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bence de sadece nikah yeterli. Düğün gereksiz masraf ve gösteriş dışında bir şey değil

    1
    0 Yorumla
  • Darwinlyy
    Darwinlyy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Düğün olmasın ama kına yapıp doyasıya oynamak istiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • pinkqueenn
    pinkqueenn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bence de düğünün abartısı saçma erkeği zorlamak ve gösteriş. Nikahla beraber sade bi düğün olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • sıkkın123
    sıkkın123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Aslinda öyle olmali fakat aileler BIZIM HERKESE DUYURMAMIZ LAZIM demesjnden dolayi boyle

    1
    0 Yorumla
  • Efsome
    Efsome Takip Et
    Xper 3 Yaş: 44
    +1 yıl

    Karşıda ikna edecek tek kişi de yok işin kötüsü, aileler istiyor, elalem neder diye, elalemin ta...

    1
    0 Yorumla
  • circlethedrain
    circlethedrain Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Bencede düğünlerden nefret ediyorum

    3
    0 Yorumla
  • parlayantekyıldız
    parlayantekyıldız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 89%
    +1 yıl

    Bencede ya şade bir nikah

    2
    0 Yorumla
  • kagan__altınışık
    kagan__altınışık Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    düğün yapmak israftır

    2
    0 Yorumla
  • Rüya_a
    Rüya_a Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Paran kadar yapacan varsa yap daha iyi

    2
    0 Yorumla
  • ftmaabbb
    ftmaabbb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sade bi şekilde belki olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Alaz_Alaz__
    Alaz_Alaz__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl

    Nikâh bencede yeterli, düğün boşa masraf.

    1
    0 Yorumla
  • lente
    lente Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 93%
    +1 yıl

    Dugun olsun isterim ilerde pisman olmamak icin

    1
    0 Yorumla
  • XPhazonZero
    XPhazonZero Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 993 cevap paylaştı.

    Bence de düğün yapmak gereksiz.

    1
    0 Yorumla
  • Ajan_07
    Ajan_07 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Herkesin zevki farklıdır

    1
    0 Yorumla
  • ØŔůhĚmīčīØ
    ØŔůhĚmīčīØ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Bence mantıklı bir durum

    1
    0 Yorumla
  • bynoyan06
    bynoyan06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı.

    Nikahtan alacaksın mis 🤣

    1
    0 Yorumla
  • Ispectraaaa07
    Ispectraaaa07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben sırf oynamamak için düğün yapmak istemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Bence de öyle.
    Gereksiz masraf

    1
    0 Yorumla
  • MuscleKing_T
    MuscleKing_T Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Kesinlikle nikah yeterli.

    1
    0 Yorumla
  • BlueCupcake
    BlueCupcake Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Tercih meselesi isteyen yapar istemeyen yapmaz.

    1
    0 Yorumla
  • zeytinliçörek
    zeytinliçörek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Gereksiz masrafa lüzum yok. Doğru bence de.

    1
    0 Yorumla
  • Darksidexs
    Darksidexs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence de nikah yeterli.

    1
    0 Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Düğün yapmadım arkadaşlarla eylenmeye gittik

    1
    0 Yorumla
  • AhmetMiraç
    AhmetMiraç Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 89%
    +1 yıl

    Abartılı olmayan ufak bir düğün isterim ben

    1
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.

    Çok mantıklı bir düşünce.

    1
    0 Yorumla
  • xxSLHxx
    xxSLHxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47 , eic 59%
    +1 yıl

    Evet gereksiz bir abartı oluyur bazen

    1
    0 Yorumla
  • MATRAXCA
    MATRAXCA Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 31%
    +1 yıl

    Düğün olmali ya azda göbek atalim değilmi🙂

    1
    0 Yorumla
  • vav_elya
    vav_elya Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Her erkek öyle düşünür sonradan düğün yapar ama

    1
    0 Yorumla
  • Boavista
    Boavista Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Düğün yapmak çok gereksiz, para tuzağı resmen

    1
    0 Yorumla
  • şefafveduru-00
    şefafveduru-00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Düğünsüz olmaz bence

    1
    78 Yorumla
    • Alvinoza
      Alvinoza
      +1 yıl

      Merak ediyorum neden böyle düşündüğünü. Sebebini paylaşabilir misin?

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Alvinoza Aynen ben de merak ettim engin düşünceleriyle aydınlatsın seni beni ve siteyi?

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Adetlerimizde var düğün dernek

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      Adette var diye mantıksız bir şeyi yapmak ne kadar mantıklı?😅 Boşu boşuna iş zorlasiyo erkeğe yük... Yazık bence

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Kime göre neye göre adetlerimiz? Bana göre yok ee sana göre varsa adetlerin bunu belirtmen daha hoş olurdu.

      Neyse görüşün sonuna " bence " dedin saygı duyarım.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Bana göre mantıklı annem babam ister mesela benim düğünü mü görmeyi

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Tamam.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Benceyi fark ettiysen neden kime ve neye göre diye soruyorsun

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Düşüncelerini merak ettim işte.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Benim düşüncem bu yünde düğünsüz evlilik olmaz.

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      "Düğünsuz evlilik" olmaz diyosan Allah eşin olacak kişiye yardım etsin

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Tamamdır.

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @muhabbet98 Kesinlikle.

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      @detaylarbende bunu evliliğe engel olarak böyle sunan kadınlar eşi olacak kişiyi aslında o kadar da sevmiyordur. Evliliğin içinde de memnuniyetsiz oluyolar istekleri bitmiyo. Ben erkek olsam imkanım olmasa ( bu devirde imkan zor borç içine giriyolar) kadın "düğünsüz evlilik olmaz" diyip engel cikarsa s**tr git derim valla.

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Muhabbet98 Seni destekliyorum. 👍🏻🙏

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      @detaylarbende 🙏👍

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Eşim olacak kişinin durumu müsait değilse her iki ailede el birliği ile yapabilir ya da olmayacaksa durumdaysa o zaman eşim olacak kişinin canı sağolsun diyerek vazgeçebilirim düğünden. ama maddi burumun iyi olduğu halde düğün istemeyecek adetlerimi büyüklerimi saymayacak başı boş biri değilim

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Tamamdır hanımefendi.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Size değil

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Burdaki bir bayan bana yorum yapmış ona cevap verdim

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Sonuçta benim sorumda yaptığın görüşe yorum yapıyorsun benim cevap vermem normal. O hanımefendiye söylüyorsan etiketle onu.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Herkes herkesin görüşüne saygı duysun lütfen. beni burdaki düğün olmadanda olur diyenlere ben neden diye sormadım hiç

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Neden böyle bir şey diyorsun ki, saygısızlık yapmak yok. Alıngan olmaya gerek yok.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Etiketlemesini bilmiyorum burada yeniyim. Evet sizin sorunuz davet geliyor bende hemen hemen bütün sorularınıza görüş paylaşıyorum

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      Mantıksız adetleri saymamak boş olmak değildir hatta tam tersidir sorgulayıp mantıklı olanı yapmaktır. Büyüklerle konuşsan düzgün bir şekilde zaten saygısızlık olmaz onlarda saygısızlık olarak algilamazlar. Buna ben istiyorum illa desen daha seffafça olur. Ha illa eğer ailen istiyosa onu bilemem yine karşı tarafa Allah kolaylık versin. Daha demin şuanki dedigini söylemedin ve "Düğünsuz evlilik olmaz" dedin. Ona göre söyledim ben de.. Eğer karşılıklı istekle ve destekle oluyorsa ona bişey denmez zaten.. Bu senin bakış açın tabi

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @sefafveduru-00 Evet görüş paylaşıyorsun bu nazik davranışın için teşekkür ederim.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Çok uzadı neyse ben sizin düşüncenize saygı duyuyorum. teşekkür ederim allah sizin eşiniz olacak kişiyede kolaylık versin evliliğin ömür boyu sürer inşallah. iyi günler

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Evet ne anlamda kolaylık versin dediysen çok güzel saçmaladın, hadi iyi günler.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Anlamadıysan sorgulama sayın avukat beyy

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      Bize neden diye sormuyolar çünkü mantıklı olan bu devirde bu... Valla bizim iş kolay adam yıpranmayacak... Sen kendi eşin olacak kişiyi düşün. İyi günler

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Ben biraz upucu verim yinede anla çok uzattı çünki

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Ben anladım ama senin benim hakkımda böyle olumsuz dileklerde bulunman saçma geldi? Nereden avukat bey oluyor.

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      @detaylarbende sana demiyo bana diyo @sefafveduru anlatma anladık. İyi günler

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @sefafveduru-00 Hem boşsun hem çok konuşuyorsun bana göre. Anlamak istemeyen, dinlemesini bilmeyen birisin. Saygılı olmayı öğren.

      @muhabbet98 Çok uzattınız.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Anladıysan neden saçmaladın diyorsun. kızın savunmasını üstlendin çünki

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @sefafveduru-00 Aynen aynen.

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      @detaylarbende kız saygısızlık yapmiyo fikrini söylüyor düşüncesini söylüyor. Ona göre bizimde yaptığımız saygısızlık

      Evet uzamasin

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Muhabbet98 @sefafveduru-00 Uzatmayın.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Ben sana anlatmaya çalışıyorum sadece. boş olan sensin bence detaylarbende

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Aynen aynen hanımefendi.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Evet kesinlikle katılıyorum muhabbet98

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. burdaki tek bir saygısız var oda detaylarbende. muhabvet98

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      Tamam herkes fikrini söyledi dağılın😅

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @sefafveduru-00 Aynen ben saygısızım. 😊

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Bencede bide zorlanınca hemen hakarette baş vurmayalım lütfen😂 gidin Artık tamam.🤚

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Ya aynen. 😎 @sefafveduru-00

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Hah şöyle bak ne güzel oldu 😊 detaylarbende

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Evet evet. 😃 @sefafveduru-00

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Ya ya 😊😃

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Yav he he. 😊

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Hadi bayy

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      Ula gidin be çocuk gibi😅 Fikirler söylendi hadi gidin bu yorumdan sonra yazmayın😅

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Muhabbet98 @sefafveduru-00 Bye.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Gidin diyorsunda sen hala burdasın 😂 muhabbet98

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Hele şükür gittin detaylarbende 😂 güle güle ✋

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      @sefafveduru bak hala uzatiyosun farkında mısın? deminden beri çocuk gibi s* dik yaristiriyosunuz bu yüzden son noktayı koyayım dedim. Artık bu yorumdan sonra yazmak istemiyorum sıktın artık... çocuk "bye" demiş hala uzatiyosun. Yazma şu andan itibaren

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Muhabbet98 Haklısın bebeğim.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Kız sende rengini belli et sağa sola dönüp duruyorsun düz ol biraz. ben by dedikten sonra sonra yine yazdı o kişi fark ettiysen

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @sefafveduru-00 Nasrettin hocanın tabiriyle sen de haklısın.

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      Kızım düzüm zaten ya Allah Allah.. Mantıklı olan neyse onu diyo ve yapıyorum. Yazma artikkkk

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Muhabbet98 @sefafveduru-00 Yazmayın.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Yazma artık deme sana yazan yok canım seni katanda yok sen katılmak istemezsen katılma

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Kızlar sakin olun.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Sakinim ben çıkıyorum konudan beni içine çeken olursa bu sefer sakın kalamam.

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      Ha ha ha.

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Yaaa ha ha ha.

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      He he.

      Yorumla
    • Muhabbet98
      Muhabbet98
      +1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Alvinoza
      Alvinoza
      +1 yıl

      Haydaa bi soru sorduk ortalık karışmış. Benim düşüncem ise evet adetlerde olabilir ama adetlerde yaşayan biri değilim. Herhangi bir mantık çerçevesine sığmayan bir şey geçerli bir sebep olamaz benim için. Ayrıyeten maddi durumu iyi olan birinin düğün yapmasından bahsedilmiş. Konu maddiyatla alakalı değil, o kadar parayı servet sahibi bile olsam bir gecede harcamam. Evlenmeye karar verdiğim adama da harcatmam ben. Buna ek olarak da ben artık çekirdek yaşlı anne baba dede teyze vb. yakın büyükler haricinde o düğüne gelenlerin de isteyerek geldiğine inanmıyorum. Herkes öff yine düğün var cuma akşamımız ya da cumartesi akşamımız heba olcak gözüyle bakıyor.

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Alvinoza Ne güzel söyledin. Bir nefeste okudum. 😊

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Görüyorum ki herkes ne büyüklerimizi nede adetlerimizi sayar sever olmuşuz atalarımızın yolundan çıkmışız onların bize bıraktıkları şeyleri mantıksız buluyoruz. allah sonumuzu hayra çıkarsın evet değişiyor zaman insanlar ama hiç iyiye gitmiyor.

      Yorumla
    • Alvinoza
      Alvinoza
      +1 yıl

      Düğünle mi atalarımızın izinden gidicez? Ahaha komik cidden komik. Daha fazla uzatmayayım buralar karışıyor sonra.

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Alvinoza Mükemmel detaysın.

      Yorumla
    • Alvinoza
      Alvinoza
      +1 yıl

      @detaylarbende detaylar sende diye duydum :)

      Yorumla
    • detaylarbende
      detaylarbende
      +1 yıl

      @Alvinoza Öyle diyorsan olur. 😊

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Evlenmeden aynı evde yaşayanları görüyorum evlilik olmadan çoçuk yapanları görüyorum aldatmak dediğim gibi çok değişiyor zaman. ama hiç iyi sunuçlar çıkmıyor eskiden böyle değildi. her şey normalleştiriliyor.

      Yorumla
    • Alvinoza
      Alvinoza
      +1 yıl

      Evlenmeden kısa bir süre beraber yaşadığım bir zaman oldu. Noldu namussuz mu olduk şimdi

      Yorumla
    • şefafveduru-00
      şefafveduru-00
      +1 yıl

      Size değil. ben sadece genel olarak söyledi
      Sizin hayatınız beni ilgilendirmez tabiki onada saygı duyarım ama doğru ya da yalnış mı soracak olursanız oda bende kalsın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Göstermelik ve sahte bir şey bence de gereksiz

    2
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    ben düğün yapacağım..

    1
    0 Yorumla
  • Reyhan_87
    Reyhan_87 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Düğün dediğin boşa masraftır

    4
    0 Yorumla
  • 0asrınz0
    0asrınz0 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Nikah yeterli.

    3
    0 Yorumla
  • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
    ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Katılıyore

    3
    0 Yorumla
  • sstybtyjrgeikeczro
    sstybtyjrgeikeczro Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    düğünden nefret ederim. Aptallıktır bana göre

    2
    0 Yorumla
  • Parcalibulutlu97
    Parcalibulutlu97 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    düğün çok gereksiz

    1
    0 Yorumla
  • Bosvermisim00
    Bosvermisim00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çok abartı olmasın ama yapmaaya da karşı değilim

    1
    0 Yorumla
  • umrumdaadegil
    umrumdaadegil Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bende düğün pek sevmem

    1
    0 Yorumla
  • mmsaci
    mmsaci Takip Et
    Guru Yaş: 53 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    nikah yeter

    1
    0 Yorumla
  • yirmibes25
    yirmibes25 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Düğüne verilen parayla 10 tane ülke gezilir

    1
    0 Yorumla
  • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
    _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynen daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.

    Bence de

    1
    0 Yorumla
  • AstronotJuliettt
    AstronotJuliettt Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bencede gereksiz

    1
    0 Yorumla
  • Mutluolmayankisi
    Mutluolmayankisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Dogru

    1
    0 Yorumla
  • Ben_arıza
    Ben_arıza Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    Aynen

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynı fikirdeyim

    1
    0 Yorumla
  • VurucuBey06
    VurucuBey06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Düğün mastar nikah yeterli sanirim

    1
    0 Yorumla
  • PrettySavagee
    PrettySavagee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Bencede +1+⭐

    1
    0 Yorumla
  • weturka721
    weturka721 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bencede

    1
    0 Yorumla
  • xunixx
    xunixx Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Bencede

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bencede öyle

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun? 134 cevap verildi
Gelenekçilik bana aşırı saçma geliyor. Bu yüzden düğün falan yapmayı düşünmüyorum. Siz ne... 14 cevap verildi
Düğün Yapmak Sizce Gereksiz Mi? 21 cevap verildi
Sizce düğünsüz nikah olur mu? 22 cevap verildi
Sizce düğün gereksiz mi? 9 cevap verildi
Sizce Düğün şart mı? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨