AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Bence düğün olmazsa olmaz. Ben de düğünlere gitmeyi swven biri degilim. Ama yine de kuru bir nikah da olmaz.
Dini nikah en önemlisi benim için, gerisi maddi manevi çözülebilir. Pandemi zamanı düğüne gerek yok dini ve resmi nikah uygundur
Ben hiç bu konuyla baş başa kalamayacağım için yorum yapmayayım
Kesinlikle aynı fikirdeyim saçma sapan işler ya
Bence nikah yeterli düğünü bende istemem one öyle davul falan dhgksdbh
Masrafa hiç gerek yok bencede altın para takmak isteyen her yere getirir
Her şey tadında. Aşiret düğünü de değil ama adetlerimizi seviyorum genel olarak
Düğün yerine sadece nikah yapabilmek devrimci bir duruştur.
Bence de sadece nikah yeterli. Düğün gereksiz masraf ve gösteriş dışında bir şey değil
Düğün olmasın ama kına yapıp doyasıya oynamak istiyorum.
Bence de düğünün abartısı saçma erkeği zorlamak ve gösteriş. Nikahla beraber sade bi düğün olabilir.
Aslinda öyle olmali fakat aileler BIZIM HERKESE DUYURMAMIZ LAZIM demesjnden dolayi boyle
Karşıda ikna edecek tek kişi de yok işin kötüsü, aileler istiyor, elalem neder diye, elalemin ta...
Bencede düğünlerden nefret ediyorum
Bencede ya şade bir nikah
düğün yapmak israftır
Paran kadar yapacan varsa yap daha iyi
Sade bi şekilde belki olabilir
Nikâh bencede yeterli, düğün boşa masraf.
Dugun olsun isterim ilerde pisman olmamak icin
Bence de düğün yapmak gereksiz.
Herkesin zevki farklıdır
Bence mantıklı bir durum
Nikahtan alacaksın mis 🤣
Ben sırf oynamamak için düğün yapmak istemiyorum
Bence de öyle.
Gereksiz masraf
Kesinlikle nikah yeterli.
Tercih meselesi isteyen yapar istemeyen yapmaz.
Gereksiz masrafa lüzum yok. Doğru bence de.
Bence de nikah yeterli.
Düğün yapmadım arkadaşlarla eylenmeye gittik
Abartılı olmayan ufak bir düğün isterim ben
Çok mantıklı bir düşünce.
Evet gereksiz bir abartı oluyur bazen
Düğün olmali ya azda göbek atalim değilmi🙂
Her erkek öyle düşünür sonradan düğün yapar ama
Düğün yapmak çok gereksiz, para tuzağı resmen
Düğünsüz olmaz bence
Merak ediyorum neden böyle düşündüğünü. Sebebini paylaşabilir misin?
@Alvinoza Aynen ben de merak ettim engin düşünceleriyle aydınlatsın seni beni ve siteyi?
Adetlerimizde var düğün dernek
Adette var diye mantıksız bir şeyi yapmak ne kadar mantıklı?😅 Boşu boşuna iş zorlasiyo erkeğe yük... Yazık bence
Kime göre neye göre adetlerimiz? Bana göre yok ee sana göre varsa adetlerin bunu belirtmen daha hoş olurdu.
Neyse görüşün sonuna " bence " dedin saygı duyarım.
Bana göre mantıklı annem babam ister mesela benim düğünü mü görmeyi
Tamam.
Benceyi fark ettiysen neden kime ve neye göre diye soruyorsun
Düşüncelerini merak ettim işte.
Benim düşüncem bu yünde düğünsüz evlilik olmaz.
"Düğünsuz evlilik" olmaz diyosan Allah eşin olacak kişiye yardım etsin
Tamamdır.
@muhabbet98 Kesinlikle.
@detaylarbende bunu evliliğe engel olarak böyle sunan kadınlar eşi olacak kişiyi aslında o kadar da sevmiyordur. Evliliğin içinde de memnuniyetsiz oluyolar istekleri bitmiyo. Ben erkek olsam imkanım olmasa ( bu devirde imkan zor borç içine giriyolar) kadın "düğünsüz evlilik olmaz" diyip engel cikarsa s**tr git derim valla.
@Muhabbet98 Seni destekliyorum. 👍🏻🙏
@detaylarbende 🙏👍
Eşim olacak kişinin durumu müsait değilse her iki ailede el birliği ile yapabilir ya da olmayacaksa durumdaysa o zaman eşim olacak kişinin canı sağolsun diyerek vazgeçebilirim düğünden. ama maddi burumun iyi olduğu halde düğün istemeyecek adetlerimi büyüklerimi saymayacak başı boş biri değilim
Tamamdır hanımefendi.
Size değil
Burdaki bir bayan bana yorum yapmış ona cevap verdim
Sonuçta benim sorumda yaptığın görüşe yorum yapıyorsun benim cevap vermem normal. O hanımefendiye söylüyorsan etiketle onu.
Herkes herkesin görüşüne saygı duysun lütfen. beni burdaki düğün olmadanda olur diyenlere ben neden diye sormadım hiç
Neden böyle bir şey diyorsun ki, saygısızlık yapmak yok. Alıngan olmaya gerek yok.
Etiketlemesini bilmiyorum burada yeniyim. Evet sizin sorunuz davet geliyor bende hemen hemen bütün sorularınıza görüş paylaşıyorum
Mantıksız adetleri saymamak boş olmak değildir hatta tam tersidir sorgulayıp mantıklı olanı yapmaktır. Büyüklerle konuşsan düzgün bir şekilde zaten saygısızlık olmaz onlarda saygısızlık olarak algilamazlar. Buna ben istiyorum illa desen daha seffafça olur. Ha illa eğer ailen istiyosa onu bilemem yine karşı tarafa Allah kolaylık versin. Daha demin şuanki dedigini söylemedin ve "Düğünsuz evlilik olmaz" dedin. Ona göre söyledim ben de.. Eğer karşılıklı istekle ve destekle oluyorsa ona bişey denmez zaten.. Bu senin bakış açın tabi
@sefafveduru-00 Evet görüş paylaşıyorsun bu nazik davranışın için teşekkür ederim.
Çok uzadı neyse ben sizin düşüncenize saygı duyuyorum. teşekkür ederim allah sizin eşiniz olacak kişiyede kolaylık versin evliliğin ömür boyu sürer inşallah. iyi günler
Evet ne anlamda kolaylık versin dediysen çok güzel saçmaladın, hadi iyi günler.
Anlamadıysan sorgulama sayın avukat beyy
Bize neden diye sormuyolar çünkü mantıklı olan bu devirde bu... Valla bizim iş kolay adam yıpranmayacak... Sen kendi eşin olacak kişiyi düşün. İyi günler
Ben biraz upucu verim yinede anla çok uzattı çünki
Ben anladım ama senin benim hakkımda böyle olumsuz dileklerde bulunman saçma geldi? Nereden avukat bey oluyor.
@detaylarbende sana demiyo bana diyo @sefafveduru anlatma anladık. İyi günler
@sefafveduru-00 Hem boşsun hem çok konuşuyorsun bana göre. Anlamak istemeyen, dinlemesini bilmeyen birisin. Saygılı olmayı öğren.
@muhabbet98 Çok uzattınız.
Anladıysan neden saçmaladın diyorsun. kızın savunmasını üstlendin çünki
@sefafveduru-00 Aynen aynen.
@detaylarbende kız saygısızlık yapmiyo fikrini söylüyor düşüncesini söylüyor. Ona göre bizimde yaptığımız saygısızlık
Evet uzamasin
@Muhabbet98 @sefafveduru-00 Uzatmayın.
Ben sana anlatmaya çalışıyorum sadece. boş olan sensin bence detaylarbende
Aynen aynen hanımefendi.
Evet kesinlikle katılıyorum muhabbet98
Teşekkür ederim. burdaki tek bir saygısız var oda detaylarbende. muhabvet98
Tamam herkes fikrini söyledi dağılın😅
@sefafveduru-00 Aynen ben saygısızım. 😊
Bencede bide zorlanınca hemen hakarette baş vurmayalım lütfen😂 gidin Artık tamam.🤚
Ya aynen. 😎 @sefafveduru-00
Hah şöyle bak ne güzel oldu 😊 detaylarbende
Evet evet. 😃 @sefafveduru-00
Ya ya 😊😃
Yav he he. 😊
Hadi bayy
Ula gidin be çocuk gibi😅 Fikirler söylendi hadi gidin bu yorumdan sonra yazmayın😅
@Muhabbet98 @sefafveduru-00 Bye.
Gidin diyorsunda sen hala burdasın 😂 muhabbet98
Hele şükür gittin detaylarbende 😂 güle güle ✋
@sefafveduru bak hala uzatiyosun farkında mısın? deminden beri çocuk gibi s* dik yaristiriyosunuz bu yüzden son noktayı koyayım dedim. Artık bu yorumdan sonra yazmak istemiyorum sıktın artık... çocuk "bye" demiş hala uzatiyosun. Yazma şu andan itibaren
@Muhabbet98 Haklısın bebeğim.
Kız sende rengini belli et sağa sola dönüp duruyorsun düz ol biraz. ben by dedikten sonra sonra yine yazdı o kişi fark ettiysen
@sefafveduru-00 Nasrettin hocanın tabiriyle sen de haklısın.
Kızım düzüm zaten ya Allah Allah.. Mantıklı olan neyse onu diyo ve yapıyorum. Yazma artikkkk
@Muhabbet98 @sefafveduru-00 Yazmayın.
Yazma artık deme sana yazan yok canım seni katanda yok sen katılmak istemezsen katılma
Kızlar sakin olun.
Sakinim ben çıkıyorum konudan beni içine çeken olursa bu sefer sakın kalamam.
Ha ha ha.
Yaaa ha ha ha.
He he.
🤣🤣🤣
Haydaa bi soru sorduk ortalık karışmış. Benim düşüncem ise evet adetlerde olabilir ama adetlerde yaşayan biri değilim. Herhangi bir mantık çerçevesine sığmayan bir şey geçerli bir sebep olamaz benim için. Ayrıyeten maddi durumu iyi olan birinin düğün yapmasından bahsedilmiş. Konu maddiyatla alakalı değil, o kadar parayı servet sahibi bile olsam bir gecede harcamam. Evlenmeye karar verdiğim adama da harcatmam ben. Buna ek olarak da ben artık çekirdek yaşlı anne baba dede teyze vb. yakın büyükler haricinde o düğüne gelenlerin de isteyerek geldiğine inanmıyorum. Herkes öff yine düğün var cuma akşamımız ya da cumartesi akşamımız heba olcak gözüyle bakıyor.
@Alvinoza Ne güzel söyledin. Bir nefeste okudum. 😊
Görüyorum ki herkes ne büyüklerimizi nede adetlerimizi sayar sever olmuşuz atalarımızın yolundan çıkmışız onların bize bıraktıkları şeyleri mantıksız buluyoruz. allah sonumuzu hayra çıkarsın evet değişiyor zaman insanlar ama hiç iyiye gitmiyor.
Düğünle mi atalarımızın izinden gidicez? Ahaha komik cidden komik. Daha fazla uzatmayayım buralar karışıyor sonra.
@Alvinoza Mükemmel detaysın.
@detaylarbende detaylar sende diye duydum :)
@Alvinoza Öyle diyorsan olur. 😊
Evlenmeden aynı evde yaşayanları görüyorum evlilik olmadan çoçuk yapanları görüyorum aldatmak dediğim gibi çok değişiyor zaman. ama hiç iyi sunuçlar çıkmıyor eskiden böyle değildi. her şey normalleştiriliyor.
Evlenmeden kısa bir süre beraber yaşadığım bir zaman oldu. Noldu namussuz mu olduk şimdi
Size değil. ben sadece genel olarak söyledi
Sizin hayatınız beni ilgilendirmez tabiki onada saygı duyarım ama doğru ya da yalnış mı soracak olursanız oda bende kalsın
Göstermelik ve sahte bir şey bence de gereksiz
ben düğün yapacağım..
Düğün dediğin boşa masraftır
Nikah yeterli.
Katılıyore
düğünden nefret ederim. Aptallıktır bana göre
düğün çok gereksiz
Çok abartı olmasın ama yapmaaya da karşı değilim
Bende düğün pek sevmem
nikah yeter
Düğüne verilen parayla 10 tane ülke gezilir
Aynen daha iyi
Bence de
Bencede gereksiz
Dogru
Aynen
Aynı fikirdeyim
Düğün mastar nikah yeterli sanirim
Bencede +1+⭐
Bencede
Bencede
Bencede öyle