Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun?

Düğünleri sevmediğim için olabilir.
Kendimden örnek vereceğim düğünleri oldum olası sevmiyorum.

Başlı başına saçmalık.
Gereksiz ritüellerle dolu.
En basitinden düğün salonunda oynamanın bir esprisi yok bana göre.
Düğün konvoyu, gelin saçı...

Ya iki insan evlenecek sade bir nikah töreni yeter artar.

Hanım kızlarımız düğün olmazsa olmaz diyorlar.
Mutlu olmayacağım 4 saat için ne gerek var.
Düğüne edilecek masraftan ziyade çekilecek çile olarak görüyorum.

Bunca tatava, formalite ne için? Sonucunda ne oluyor, düğün olunca mükemmel mutluluğa mi erişiliyor?

Hayır, eskiden hadi adet, gelenek falan anlıyorum da şimdi sosyal medya için yapılıyor gibi bir hava.

Ben şahsen ilgi odağı olmak istemem, sırf bunun için bile istemem.
Kafa ütülemek , stresten, maddi zarardan başka bir şey bırakmaz insana.
Bence hiç gerek yok.
Onun yerine düğün yapacağım parayı ihtiyaç sahiplerine vermeyi tercih ederim.

Ne olursa olsun asla düğün yapmam ve sade bir nikah sonrası güzel bir hayat için sağlam adımlarla başlamak.
Güncellemeler
+1 yıl
Düğünler 2 şey için var kanımca,

1. Evlenecek yeni adaylar için ( gelin adayı - damat adayı bakan teyzeler )

Sonsuz bir döngü sağlanmak isteniyor yani,

2. Gösteriş ve dedikodu malzemesi.
Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun?
Cevapla