Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun?

Düğünleri sevmediğim için olabilir. Kendimden örnek vereceğim düğünleri oldum olası sevmiyorum.
Başlı başına saçmalık.
Gereksiz ritüellerle dolu.
En basitinden düğün salonunda oynamanın bir esprisi yok bana göre. Düğün konvoyu, gelin saçı...
Ya iki insan evlenecek sade bir nikah töreni yeter artar.
Hanım kızlarımız düğün olmazsa olmaz diyorlar.
Mutlu olmayacağım 4 saat için ne gerek var.
Düğüne edilecek masraftan ziyade çekilecek çile olarak görüyorum.
Bunca tatava, formalite ne için? Sonucunda ne oluyor, düğün olunca mükemmel mutluluğa mi erişiliyor?
Hayır, eskiden hadi adet, gelenek falan anlıyorum da şimdi sosyal medya için yapılıyor gibi bir hava.
Ben şahsen ilgi odağı olmak istemem, sırf bunun için bile istemem.
Kafa ütülemek , stresten, maddi zarardan başka bi şey bırakmaz insana.
Bence hiç gerek yok.
Onun yerine düğün yapacağım parayı ihtiyaç sahiplerine vermeyi tercih ederim.
Ne olursa olsun asla düğün yapmam ve sade bir nikah sonrası güzel bir hayat için sağlam adımlarla başlamak.
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenmek istediğim hatunun annesi ya da babası düğün istiyoruz deseler bile kabul etmem veririm hatunun eline yüzüğü eğer ki benim gibi düşünürsen ara beni derim. Bazı konularda çok netim.
Güncellemeler
+1 yıl
Gecenin başlangıcında sana bu https://youtu.be/sQh7fr53Xy0 şarkıyı bırakıyorum, iyi geceler. 😊
Güncellemeler
+1 yıl
55.
Düğün yapmaya karşıyım. Nikah yeterli bence, sen ne düşünüyorsun?
Cevapla