Sevgiliyle aynı eve çıkmak mantıklı mı? yoksa ilişkiyi tüketir mi?

Arkadaş ben yalnız yaşıyorum ama yükünü kaldıramıyorum artık. Ev arkadaşı gözümü korkutuyor. Ben temizim, tertipliyim. Erkek arkadaşımda ev bakıyor. 5-6 aydır birlikteyiz. Beraber kalsak her şey ikiye bölünür ve maddi anlamda iyi olur. Ama ilişkimiz zarar görür mü? Sonuçta hep birlikte , kavga etsen gidebileceğin alanın yok. Sıkılır mıyız sizce? Birde ben rahatıma düşkünüm emin olamadım. Birde ailem dışında biriyle aynı evde yaşamadım. Zor mudur?
Sevgiliyle aynı eve çıkmak mantıklı mı? yoksa ilişkiyi tüketir mi?
Cevapla