- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevmiyor musun diyecektim o değil, uyumsuz musunuz diyecektim o da değil diyorsun.
E ne peki? Öfke.
Senin şu bulunduğun hal bu durumdaki en kötü hal. Gerçi toplumun genel hali yüzünden böyle ama sanki adam sana tecavüz etmiş gibi davranma. Bir şey yaşamışsınız, arkasında dur. Belki bir süre düşünmen gerekir, belki birlikte konuşmanız gerekir. Ama böyle öfkelenip sanki adam zorla sana bir şey yaptırmış, adeta tecavüz etmiş gibi davranırsan, asıl yakında o soğuyacaktır. Birbirinizi seviyorsanız buna odaklan, git anlat kafandakileri, güzelce konuşun.11 Yorumla
Soran+1 yılAynen dediğin gibi çok yardimci oldun sağol
En İyi Cevaplar
+1 yılAyrılmamanı öneririm sonuçta ilk onun oldun... Böyle yapma bence bak seni seviyormuş onunla vakit geçirmeli güzel günler yaşamalısınız neden bu devirdeki kızlar böyle erkek gibi oldu anlayamıyorum:S İlla bir sebebi vardır soğumanın nolduda?
033 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü ben bunun zamanında yaşanmasini isterdim içimde bir acı var çok kötüyüm yasandigi için bunun acisinisa cikaracak kimsem yok
- +1 yıl
Anladım ah be gülüm madem yaşamıssın biraz huyuna gidicen işte düşünsene ya ayrılırsan o başkasıyla evlenirse ki namuslu erkekse kesinlikle peşini birakmaz ya biraz mantıklı düşünmeye çalışıp öfkeni dindir hayatim :S
Soran+1 yılCok haklısın :(
- +1 yıl
Bak namuslukii Seni Seviyoki Evlenelim Diyo Şu Evlilik İşinide Fazla Uzatmayın Açık Açık Konuş Ben Birdaha Evlenmeden Cinsellik İstemiyorum Biraz Dinlenmem Lazım Bu Konuda Gerçekten Beni Seviyorsan Nişan veya Söz Yapalım Bu Böyle Olmaz de Çok Üzüldüm Canım Benim Ya İnş. Ayrılmazsınız Ama Korkma Artık Bakirelik Pek Önemli Değil Fakat Yinede İnsan İlk Erkeğini İster İnsanın içi Almaz ikinci Erkeği Düşünsene.. Konuş Bak Ben Merak Ederim Sizi Haberinizi Bekliyorum Haaa (:
Soran+1 yılEvet bir başkasını istemiyorum kabul etsede başkası istemem inşallah herşey ciddiye biner ben üzerine gitmek istemiyorum evlen evlen diye kendisi ne zaman söyler inşallah düzelir herşey kötüyüm pişmanım biran önce evlilik olsun şu durumdan kurtulym istiyorum
- +1 yıl
İnşallah hayatım inşallah peki o dedimi sana evlenicez vs. konusunu açıyomu canım bunları bir anlat sana bir dost olarak gerçekleri konuşayım acısıyla tatlısıyla hemen anlarım? ciddimi değilmi diye? :o
Soran+1 yılEvet bahsediyor evlilikten ama ailesiyle daha tanismadim bile biliyorlar beni ama daha tanistirmadi
- +1 yıl
Tanışmak iste bakalım ne düşünücek birde sana şöyle cümlelerden bahsettimi işte bu cinselligi yaşamassak bitsin vs vs gibi cümleler?
Soran+1 yılAsla onu hissettirick bişey bile söylemedi ben hep yanindaym diyo bana ayni ilgi hiç değişmedi ilgisi
- +1 yıl
Himm anladım tatlım yaşlar kaçtı?
Soran+1 yıl24 29
- +1 yıl
Eee evlilik çağınada gelmişsiniz canım bence siz ailelerinizle tanıştırın ilk sen adımı at oda sana atsın :) birde bak madem birşey yaşamıssınız artık onu kendine bağlama sırası geldi ona zevk ver hoş tut erkekler bakımlı seksi alımlı cilveli bayanları severler onun için süslen ona bakımlı gözük onu büyüle zaten bak büyülemissinki seninle yatmak istemis aslında :) cinsel yönden değişik hünerlerini sergileyebilirsin ve bak ilişkilerde şu hatayı çok yaptım gerektiğinden fazla mesaj atma ne bilyim mesela üst üste onu biktiriacak kadar o senin pesinden kossun azcık ama :) tabiki ilgilen ilgi hoş birşeydir birde tatlı söz yılanı deliğinden çıkartır erkekler boş yere trip yapan kızları sarkık suratlı bakımsız kızları sevmez yani suratını sarkıtma ona aşk dolu gözlerle bak seninim dermişcesine güzel sözler et şarkılar dinleyin gezin dolaşın el ele onu sevdiğini ve gerçekten onun olduğunu hissetir artık balım madem böyle yaptınız bunları dene :))) işine yarıcaktır bak ona artık kızma :S
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok iyisin yardımcı oldun dediğin gibi yapıcam en iyisi önce ben ailemle tanıştırym inşallah düzelir herşey şu günah kalksın üstümzden başka bişey istemiyorum o zaman ancak rahat eder yüreğim kimseyede anlatamiyorum kendi kendime düşünüyorum tesekkur ederim cok yardim ettin umarim hayat boyu iyilik ve güzellik senle olur.
- +1 yıl
teşekkür ederim sen bana dua et yeter ismim ecem peki sevgilin nereli aslen ve nerelisin nerede yaşıyorsunuz?
Soran+1 yılSana inan çok dua edicem ece gerçekten bu bilgileri biri görür diye vermiycem ama dualarım hep seninle senin gibi ön yargısı olmayan yardim amaçlı yaklaşan insanlarin çoğalması öyle bir toplum olmamiz dileğiyle
- +1 yıl
hmm anladım canım tamam nerede yaşadığınızı söyleme konuştuğun cocuk lazmı bosnakmı kürtmü dogulumu yani anadolulumu egelimi marmaramı onu merak etmistim bir yorum yapicakdim :D
Soran+1 yılDoğulu
- +1 yıl
Doğuluysa birakmaz caanim benimki batmanlı beni asla brakmiyo tabi cinsellik olmadı ama evlenmek istiyor ben 12 yaşımdan beri şu an ben 19 o 24
Soran+1 yılEvet sevgisine çok sağlam hiç beni Üzmedi bugüne kadar bu olan oldu ama sonrasinda hiç farklilaşmadi ben üzüldüm hatta daha çol yakin oldu daha cok ilgilendi benle bir insan ilk farkli daha sonra farkli olur derler ya o hic değişmedi hep ayni sevgi ve ilgiyle
- +1 yıl
He ozaman evlenmeyi düşünüyor canim onlar öyle namusa cok deeger verir hele güneydogu anadoluluysa :)
Soran+1 yılSende doğulumusun
- +1 yıl
Hayır bosna hersekliyim ama 7 yildan fazla sevgilimi tanıyorum
Soran+1 yılGenelde çok sahipleniciler bırakmaz seni inşallah mutlu olursunuz evlenirsiniz muradiniza erersiniz canim
- +1 yıl
inş. kuzum sen peki nere marmara ege anadolu?
Soran+1 yılmarmara ya sen
- +1 yıl
aslen bosnaa hersekliyim ist yasiyorum
Soran+1 yılSevgilindemi ist. da
- +1 yıl
Yarin gidiyo ama aglicam :(
Soran+1 yılNereye gidiyo
- +1 yıl
batmana dönüo canım 10 günlügüne:S
Soran+1 yılBişey olmaz canım gelir kavuşursunuz inşallah
- +1 yıl
Ins canım
+1 yılŞu an büyük bir pişmanlık ve suçluluk duygusu içerisindesiniz. Farkında olmadan ondan uzaklaştığınızda huzurlu olacağınızı düşünüyorsunuz. Ama bakireliğinizi ona verdiyseniz daha kötü duygu fırtınalarına sürükleğeneceğinizden şüpheniz olmasın. O yüzden ona hissettirmeden olanlardan ötürü pişmanlık duymak yerine iyice düşünüp ve bunu zamana yayarak gerçekte ne istediğinizden emin olmalısınız. Çünkü o zaman hem bakireliğinizi hem de ilişkinizdeki güveni kaybedeceksiniz. Unutmayın böyle bir fedakarlık yaptıysanız buna değecek değeri birbirinize vermelisiniz...
02 Yorumla
Soran+1 yılDeğecek biri bana asla kötü davranmadı ve üzmedi o hep aynı hatta daha fazla ilgiyle yanmda
- +1 yıl
Bence değeri bilinecek bir insanmış, çünkü senden hevesini alması söz konusu bile değilmiş. Bazı erkekler bu fedakarlığı yapan kişi için canını bile verebilecek hale gelir kadını ona inandığı ve güvendiği için. İlk sevişme hayal kırıklığına uğratmış olabilir bu konuda çok fazla ön yargılı olma. Zamanla cinsel hayatınızda yoluna girecektir. Söylediklerimin bazıları alakasız olabilir ama sadece bir tavsiye. Bir süre sonra ihtiyacın olabilir.
- Aşk İlişkileri konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılcinsellik aşkı bitiriyor bence vakti gelince yaşanmalı ya da yaşıyorsa seks üzerine değil duygusal anlamda yaşanmalı bana göre senin yaşadığın sadece seks üzerineydi duygusallık yoktu o yüzden böyle oldu bence güzel günlerini hatırla ve ilişkini devam ettir kendini ona vermişsin ama bu senin tamamen ona ait olacağınıda belirtmez çocuk düzgün birisiyse kurulu olan düzenini devam ettir ve bana göre ilişkileri sağlamlaştıran şey kişilerin kırılma noktasında olduğunda sabretmesidir ama buda seni yıpratmasın
01 Yorumla
Soran+1 yılSeks üzerine değil hadi o tamamda kızların bu konuda hisleri öyle istekli değil ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Valla sana diyim bizde yaşadık böyle ama kiz senin gibi dusunmedi ben düşündüm hep dedim yanls yaptik flan diye ilerde evlenirse bu kiz baska biriyle flan dedim ama uc yıldır cikiyoruz bakalım sana tavsiyem madem bir is yaptiniz seviyrsun o zaman gerisini dusunme böyle yaptıkça o cocuguda bunakticakson ve ipler kopucak sonra sevgide gidicek sonra siz yaptiginizla kalcaksiniz ozellilede senin için daha zor olur o yüzden sevginizi tüketme o olayi bir kenara bırak düşünme haberin olsun.
010 Yorumla
Soran+1 yılPeki siz devamlı birlikte oluyomusunuz
- +1 yıl
Hayır biz ayri sehirlerdeyiz bkde düşün yank onu yaptık toplam uc kere flandir ama en ilerisini hiçbir zamam yapmadik neyse işte uc kez flan olmustur o zamam biraz daha ergendik lisedeydik o yüzden o yil icinde uc kez oldu onun disinda surekli git gel yapiyorum yanına öyle bir durum olmadı kac yıldır
Soran+1 yılEvlencekmisiniz peki niye bu kadar beklediniz
Soran+1 yılErkenmiş baya bizim yasimiz büyük
Soran+1 yıl24 ben o 29
Soran+1 yılBende onu istiyorumda daha bişey yok işte ortada ondan bekliyorum bunu
- Aşk İlişkileri konusunda 376 cevap paylaştı.
+1 yılmuhtemelen sen istemiyordun o daha çok ısrar eden isteyen taraftı bir çeşit baskı da kurmuş seni ikna etmiş olabilir. fakat yaptıktan sonra pişman oldun vicdan azabı duyuyorsun suçluluk hissediyorsun ve bilinç altında bunun suçlusunu erkek arkadaşın olarak görüyor ve kötü davranarak onu cezalandırıyorsun
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet neden istiyim ki o istemese ben gidip gel böyle yapalim demezdim sonuçta onun istekleri ve benimkisi ayni. değil
Beraber olduğunda günyüzüne çıkan çirkin şeylerden olabilir, ya da biz erkekler gibi elde edinceye kadar evlencez oldu elde ettikten sonra öööğğğğh oldu başka bişey olamaz zannımca
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBeyniniz iki şey diyor olabilir:
1. Amacıma ulaştım...
2. Hayalkırıklığıymış...
Sevmek değerli bir eylemdir, bir ara kalbinize de danışın; seviyor musunuz, sevmiyor musunuz?00 Yorumla
+1 yılPenisi kucukmu geldi , benim agzimi actirma genc , anlattigin hikaye gercekse birak o cocugu , rocco falan bul , rocco sana gore seker ama tam olarak oyle degil, eskiden buralar dutluktu sorular akilliydi , bana laf olsun diye cevap verme ;)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Duygularını değiştiren tam olarak neydi? Seviştikten sonra neden değiştin?
05 Yorumla
Soran+1 yılMasumiyeti yok olduğunu düşünüyorum ve elbet bide korkular var acaba bırakırmı beni diye o yüzden belkide sabrını sınıyorum bırakcakmı diye bende bilmiyorum ama bunun beraberlikteki herhangi bir hareketle ilgisi yok cok güzel sevdiğin insana dokunmak ama yinede yeri ve zamani olmamasi bende bir suçluluk duygusu yaratti acaba kötü düşünür mu bu yüzden bırakırmı bir sürü sorular
- +1 yıl
Korkularının seni yönetmesine izin verme. Korkularını sevdiğinle paylaş. Kendine de aşkına da zarar vermeyi bırak. Bak göreceksin herşey çok güzel olacak. Bunun için sana karşı soğuyacağını hiç zannetmiyorum.. Masumiyeti basit bir beraberlik bozmaz.. Masumiyet içimizdeki çocuktur. Biz ona kıymazsak o hiç ölmez.
Soran+1 yılBana karşı onun soğukluğu yok kotu de davranmadi hiç üzülüyorum böyle davranan birine böyle davrandgm içinama artik oyleöyle davranmiycam anladim degerdeğerini
Soran+1 yılTeşekkürler
İlişki sırasında ters birsey mi yaptı. Seni soğutacak
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır onunla bir ilgisi yok bana çok Şevkatle yaklaşti korkutcak bisey yapmadi
Gizli Üye(30-35)+1 yılEger onunla sevismek hosuna gitmediyse asla evlenme. Eger hosuna gitseydi sogumazdin. Ten uyumu olmayan bir birliktelik sonsuza kadar suremez. Ister bitir ister bitirme ama asla ama asla evlenme
07 Yorumla
Soran+1 yılHayır çok güzel bir duygu düşündükçe kalbim çarpıyor ama pişmanlık var ve sanki o istediği için suçlu olan oymuş gibi kızgınım kötü davraniyorum o yüzden ona elimde değil ama
Cevap sahibi+1 yılYa o hisse kapilma. Hosuna gitti madem guzel seylere odaklan. Eger gecmezse de sevgiline nasil hissettigini anlat. Ben de oyleydim bir ara ama sonra gecti şu an cok iyiyiz
Soran+1 yılEvlencekmisiniz
Cevap sahibi+1 yılHayir. Yani nerden baksan en az 5-10 sene daha evlenmeyi dusunmuyorum. O zamana kadar ayrilmazsak ayri ama evlenmek gibi bir planimiz yok yani :D
Soran+1 yılBeraber oluyormusunz sürekli
Cevap sahibi+1 yılSurekli degil. Ama imkanimiz oldugunda evet.
- +1 yıl
Uzman
Onu sucluyorsundur icten ice bunu yapttiginiz icin kanx
01 Yorumla
Soran+1 yılO yüzden sanirim evet
Sevmiyorsan def et gitsin bakirelik hayatindan onemli degil ilerde hic cekilmez evlilik ayri bir dunya dogru kisiyi bulamasak da yakinini bulmak lazim yoksa saglam cortu cekersiniz
12 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum
Genelde öyle oluyor. Durumun verdiği utanç mı desem, ya da suçluluk duygusu mu.. Genelde geçici oluyor, bazende soğuyor insan
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı. bakırelıyın ğiddimi kızım ğiddiyse neden cocuğa soğuk davranıyorsun cocuk senden ayrıldığın dada peşinden koşarsın ama iş işden ğecer sende ortada kalırsın ağlarsın burada sonra
00 Yorumlaiçinde ki sevgi değil istekmiş istediğini aldın bitti olay bu kadar basit çok derine inmeye gerek yok
06 Yorumla
Soran+1 yılCinselliğe karşı bir merakım isteğim yok
Soran+1 yılO erkek onun ve benim isteğim ayni değil benim merakim onunki kadar olamaz cinsellik benim için arkalarda
Soran+1 yılGizliyim neden yalan atayim inanma sorun değil
+1 yılkarı koca moduna girmişsin bile. :D öyle oluyor ne yap can benimki yeminle kafamda kumanda kırıyor. :D
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
kendi sorduğun soruyu gözden geçirirsen :D Sende bilmiyorsun neden kötü davrandığını zaten :D
Soran+1 yılNedenini arıyorum
- +1 yıl
tamam surucam senin için neden kafamda kumanda kırıyorsun diyecem :D
her zaman herşey istediğin gibi gitmez, hiçbişey 4 4 lük olmaz..
Ayrılırsın, başkasıyla yatarsın, evlenirsin, hayat bunların özeti değil mi?04 Yorumla
Soran+1 yılSaçma lama ne başkası
Soran+1 yılSeviyorum sadece öfkem var
Seni çok mu zorladı beraber olmak için. Tecavüz etmedi heralde
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır tecavüz değil böyle bir plan yoktu ya da istek odu işte biran
+1 yılkendini kulanılmış hısedyrsun hakımd akötu dusuncek die piskolojık bişiy aslında
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet birakip gitcek korkusu ama bunlar benim kuruntum öyle bisey hissettirmedi
- +1 yıl
işte o yuzden ayrılmaa
Soran+1 yılAyrılmam niye ayrılıym sadece bunu hissedersem gururma yediremem birakirim
- +1 yıl
brkmazz iinşş erkege guven olmaz gercii
Soran+1 yılİnşallah öyle durmuyor ama yinede korkuyor insan
- +1 yıl
dua ett baska caren yook
- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılnormalde tam tersi olur :D kız bağlanır, erkek soğur
01 Yorumla
Soran+1 yılBizde tersi oldu
+1 yılcunku evlilikten once olmamalı sen bunu kendi icinde biliyorsun ve kendini suclayacagına onu sucluyorsun. bence kendinide sucla
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kadının en büyük isteği bilinçaltında en güçlü erkeğin spermini almaktır. Bunu aldığın için beynin otomatikmen onu istememeye başlıyor çünkü istediğini aldı. Felsefi yönden yorumu budur.
00 YorumlaGerçekten beraber olmak istemiyormuşsun demekki. Ya da hiç beklediğin gibi olmadı
06 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyordum tabi zamaninda yasamak varken
Soran+1 yılAyrı yapamam ki düşündüm ama hem seviyorum evlensek şu an herşey düzelir
Soran+1 yılDüşünüyor ama ben biran önce olsun ve şu durumdan kurtulmak istiyorum
Memnun etmedi galiba seni belkide istediğin bu değildi senin.
02 Yorumla
Soran+1 yılİlgisi yok memnuniyetle alakali değil bile
Gizli Üye(36-45)+1 yılSogudun diye başka bir adama bakireyim ayagimi cekeceksin
03 Yorumla
Soran+1 yılNe saçmalıyosun ya başkasınımı düşünüyorum ben
Cevap sahibi+1 yılSonra baskasi olmayacak mi
Soran+1 yılOnu seviyorum başkasını nasıl düşünym
Ayrilacaksan nefret varsa içinde ayrıl. bir bekaretini verdin diye (keske vermeseymisin) sevmedigin adamla bir omur gecilmez derim.
04 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum sevmez olurmuyum ama öfke var sanırım
Soran+1 yılDemekki bende kendime nefret duyuyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılIsınırsın geriye. Benim sevgilim bana ilk 1,5 ayı zehir etmişti. Onun utancı pişmalığı karmaşık duygular vs.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet benimde birbirine girmiş durumda işte ama anladim şimdi yardimci olanlar oldu haklilarda böyle yaparak uzaklaştirmiycam kendimden sonuçta seviyorum
+1 yılAcemilik olmuştur devam et. Fazla ilgi gosterdiyse o da sıkar bozma durumu devam et
10 Yorumla
+1 yılSev sev sonuna kadar Allahına kadar asla pes etme ama gerçekten evlenmeye niyetliyse
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gibi görünüyor niyeti yoksa neden benle hâlâ bırakmazmıydı soğuk bile davranmadi hiç
- +1 yıl
Ölmek olsada dönmek olmasın dönekler gibi (kafam gibi güzel yanlış yazarsam özür dilerim :)))
Soran+1 yılBırakmadı şimdiye kadar bakalım nolcak
- +1 yıl
Hayırlısı
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnu seviyorsan evlen bence ondan ayrilip ileride baska biriyle evlenirsen hatirana gelir onunla yasadiklarn pisman olursun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı.
+1 yılSende var bir erkek kılığı
11 Yorumla
Soran+1 yılHe erkeğim
Onda seni iten bşy olmş o yüzden
01 Yorumla
Soran+1 yılYokta off ooff cok üzülüyorum bu halimize
Haram lokma anacim takilip kaldi boğazda gecmez :)
00 Yorumla
+1 yılKesin vardir bir sebebi.
00 YorumlaKabuğunu kırmışsın adamın, içini beğenmemişsin..
00 Yorumla
+1 yılevlilik öncesi ilişkiye hayır...
07 Yorumla
Soran+1 yılBen istemedim şimdi bu suça ikimiz ortağz ama sanki o bana cok büyük bir kötülük yapmis gibi ona karsi içimde bir hırslanma öfke var
- +1 yıl
Ozaman kızlardan böyle şeylerden istemeyin kahrolasıcalar...
- +1 yıl
hiç bir zaman istemedim, istemeyeceğim de @barbie1995 sözlerine dikkat et.
- +1 yıl
Valla o yüzden istanbullu bir erkekle çıkamıyorum ben sevgilim batmanlı sapına kadar adam gibi adam hiç cinsellik istemiyo helal olsun ona... @Musician911
- +1 yıl
ee ben ne yapayım? @barbie1995 az önce bana laf ediyordun da ondan bahsediyorum
- +1 yıl
Valla istanbuldaki erkeklerin hepsi böyle adam değiller
- +1 yıl
ee banane? ben öyle miyim, hayır @barbie1995
+1 yılKötü davranmayı bırak, boşuna ayrılırsınız.
04 Yorumla
Soran+1 yılDavranmiycm artik
- +1 yıl
İyi yaparsın. Pişman olduysan bir daha yapmazsın. Bunu sevgiline söyle.
Soran+1 yılİnşallah kabul eder devami gelsin istemiyorum
- +1 yıl
Seviyorsa kabul eder sakin bir şekilde açıklarsan.
Devam et bakireliğin üzerinede buzlu bir su iç..
06 Yorumla
Soran+1 yılNe devam etmesi ya sogudm diyorum anlamymsn
Soran+1 yılSeviyorum onu bunu zorunluluk olarak değil istediğim için yaparm evlenirm yani
Soran+1 yılYaptiğimz yanlista ikimizde hataliyiz ve ben pişmanm bu yüzden
Yeterince sevmiyorsun asik değilsin ona anlasilan
08 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorum hala seviyorum ama öfkeliym cok kötü davranıyorm ona
Soran+1 yılCok üzülüyorum onu üzdüğüm için
Soran+1 yılbir daha yaşamak istemiyorum bunu ama bana yaklasimi öyle sanki beni kullaniyo gibi düşünüyorum
Soran+1 yılÖyle düşünüyorum madem bir suc işledik evlenelim dimi niye bir atak yok birakicak diye korkuyorum
Terketsin diye mi yapıyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılOnsuz olmayı asla düşünmek dahi istemiyorum ama neden böyleym cok kötüyüm üzülüyorum böyle davrandgm için ama yinede elimde değil
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende de oluyo bu sıkılıyosn herhalde
03 Yorumla
Soran+1 yılEvlensek bence problem kalmaz sorun çözlucek ama hemende olmuyo
Cevap sahibi+1 yılevlenmekle alakası yok büyüsü bozuluyo galiba
Soran+1 yılOlabilir
+1 yılNerde la senin gibi kizlar:)
02 Yorumla
Soran+1 yılO ne demek
- +1 yıl
Anlamafin mi
demekki beraber olmak iyi gelmemiş sana
00 Yorumla
+1 yılCevabı yok ahmaklık yapmışsınız
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşuna mı diyolar evlenmeden vermeyin diye mk :D
01 Yorumla- +1 yıl
Bravo
Yenılerıne baksın
Durmak yok yola devam kank
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSexten sonra mı soğumaya başladın?
00 YorumlaÇok salaksın
03 Yorumla
Soran+1 yılTerbiyesizlesme
- +1 yıl
sen daha sevgiliyken yaparken bide burada anlatirken terbiyesizlesme ben salak derken mi terbiyesizlescem. git anana babana de ben yattım diye. evlenene kadar dayanamadin mi o kadar cok mu azdin hic o istedi deme sen istemesen yapamazdi çek şimdi cezasini bide soğuk davran çocukta sogusun senden ayrilsin ona neki? olan sana olur telli duvakli evden çıkarken tabi çıkabilirsen beline nasıl baglayacak baban nasil bakcan yüzüne?
Soran+1 yılHaklısın.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar