Merhaba sizce ben haklı mıyım ya da ne yapmalıyım düşüncelerinizi yazar mısınız uzun yazdım ama trol değil gerçektende çok ciddi?

Ben çok iyi özel bir üniversiteden bu sene mezun oldum. Danışman hocamız çok ciddi otoriter saygı bekleyen ama kibirli değil işini iyi yapan bir adam. Ama ona saygısızlık yapan öğrencilere falan tahammül edemiyor. Ters davranıyor saygısızlara. Ben çok sakin hanım tim hocalara çok saygılı davranan bir kızım. Bu sene DGS sınavına girdim danışman hocam beni okula ofisine çağırdı DGS tercihlerime yardımcı oldu. Ama whatsap durumlarıma saniyesinde bakıyor. Geçen gün ona dedim ki hocam bana yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim benim de sizin için yapabileceğim bişey varsa bende size yardımcı olurum dedim usulen. Sonra adam bana mesajda dedi ki tek ihtiyacım senin sevgin dedi. Dün de whatsap durumuma fotomu koymuştum huzur senin iklimin yazmış bana. Bu adamın bana ilgisi mi var acaba? Evli 2 tane küçük oğlu var kendisi 32 yaşında. Ben 23 yaşındayım. Ama eşiyle sorunları var sürekli whatsapta evebeyinlerle ilgili falan durumlar paylaşıyor. Ama asla öyle yılışık bir adam değil bir tek bana böyle iyi davranıyor normalde çok sert bir adam. Sizce ben ne yapmalıyım adam bana dedi ki senin her zaman yanında olucam mesleğin olsun diye sana yardımcı olucam dedi ama tavırları falan sevgine ihtiyacım var demesi kafamı karıştırdı
Merhaba sizce ben haklı mıyım ya da ne yapmalıyım düşüncelerinizi yazar mısınız uzun yazdım ama trol değil gerçektende çok ciddi?
Cevapla