24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı insanlar neden olmak zorundaymış gibi davranıyor?

170 boyundayım 60 kiloyum ortamda dikkat çekecek kadar güzelim. Konuşunca sıçan tiplerden değilim çünkü genelde çok kısıtlı kişiyle iletişim kuruyorum. Max 3 arkadaşım var görüştüğüm onlarla bile 7/24 konuşan bi tip değilim mesela. Asosyal diyemeyiz benim için çünkü yanlız birşeyler yapmaya bayılıyorum yanlız yürümeye yürürken düşünmeye yanlız spor yapmaya yemek yapmaya ve daha bir sürü şeyi yanlız yapmaya bayılıyorum.. illa sevgilim olmak zorunda mı?
24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı insanlar neden olmak zorundaymış gibi davranıyor?
Cevapla