21yaşına geldim daha hiç sevgilim olmadı kızlar herkese bakıyor bir bana bakmıyor yaşlı adamlara bile bakıyorlar haksızlık bu?

Benim hiç sevgilim olmayacaksa hayatın ne anlamı varki bundan sonra hep mutsuz olarakmı yaşıcam ya hayatım milleti kızlarla görüp üzülerek geçti serserilerin bile sevgilisi var benim hiç sevgilim olmayacakmı
21yaşına geldim daha hiç sevgilim olmadı kızlar herkese bakıyor bir bana bakmıyor yaşlı adamlara bile bakıyorlar haksızlık bu?
Cevapla