21 yaşında kadar sevgilimin olmaması artık olmayacağı anlamına mı gelir?

Yani bu yaşlarda daha deli dolu oluyoruz bi zaman sonra mantık da girince işler zorlaşıyor. Bende de zorlaşmaya başladı gibi artık sevgili yapmam zor mu?
21 yaşında kadar sevgilimin olmaması artık olmayacağı anlamına mı gelir?
Cevapla