21 yaşında sevgilimin olmaması anormal mi?

21 yaşındayım Eylül ayında 22 olmuş olacağım nerdeyse 22 diyelim. Fiziği yüzü güzel bir kızım yürüyen oluyor ama ben kafa dinlemek istiyorum okulum var derslerime yoğunlaşıyorum. Milletin tribiyle uğraşmak istemiyorum yaşıtlarımın hatta benden küçüklerin bile sevgilisi var şaşırıyorum zaten geç evlenmeyi ya da hiç evlenmemeyi düşünüyorum. Bu yaşta sevgilim olmaması anormal bir durum mu sizce?

21 yaşında sevgilimin olmaması anormal mi?
Cevapla