Sevgiliniz kafe de oturmuş sizi bekliyor. Sizde kafeye vardınız sessizce arkasından boynuna sarılacaksınız. Telefon konuşması yapıyor o an ve konuşmasında; "Parası var ki onunlayım" cümlesini işitiyorsunuz. Tepkiniz o an ne olurdu?
Sevgiliniz kafe de sizi beklerken telefon konuşmasında "Parası var ki onunlayım!" dediğini duysanız tepkiniz ne olurdu?
Ben para basabiliyosam zaten diliyle söylemese de aklından parası var ki beraberim geciyodur yani demek ki her şeyi üstlenen bir safım kii başıma geldi gelmedi değil bu olay 😂
Üzülüyorum çok üzülürüm hem de maddi imkanlarım için benimle birlikte olduğunu duyarsam gerçekten çok derinden üzülürüm hemde öyle böyle değil kalbi böyle bir kırılır ki artık oradan sonra toparlayabilir miyim bilmiyorum
Duymazdan gelir otururdum yanına hiçbir şey olmamış gibi davranırdım o buluşmadan sonra da bana karşı tutumunu izlemeye alırdım çıkar ilişkisinden ibaret olmaya başlamışsa bundan emin olunca bitirirdim...
nasil bir iliskimiz var o kisiyle ona bagli, sirf hosuma gidiyor seks icin berabersem sikinti yok bu kelimede fakat ask yasiyoruz zannettirdiyse ozaman o an tekmeyi poposuna yer ve hayatimdan cikar
Aynen bak şöyle yapılabilir; hiç duymamış gibi yapıp oturacaksın masa da, yemeğinden tatlısından hepsini yiyeceksin bir güzel.. Sonra lavabo'ya gitmem gerekiyor deyip kafeden uzaklaşacaksın.. Sonra mesaj atıp söylediklerini duyduğunu, zenginim ya hep para mı yemişsin şimdi ben de senin paranı ödüyorum hesabı öde bakalım yazacaksın. Kalacak masa da... gibi 😂
Hic dokunmadan gizlice geldigim gibi geri döner giderdim. Mesaj cekerdim para bitti diye. Herkes kendi yoluna. Onla göz göze gelip yalanlarini gözüme bakarak kivirmasina tahammülüm olmazdi.
Aşk para konusunu tartışabiliriz sonuçta parası olmayan biriyle hiç bir kız olmak istemez aşk karın doyurmuyor maalesef hayatın gerçekleri bunlar doğal şeyler flört ederken de öyle kızı alıpta kapıda bir yerde sigara ısmarlıcak değil kimse güzel yerlere götürcek zaten öyle biriyle olunmaz sevgili
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliniz kafe de sizi beklerken telefon konuşmasında "Parası var ki onunlayım!" dediğini duysanız tepkiniz ne olurdu?