♾️ Gölgenizin bilinci hafızası olsa ve sizinle konuşabilse.. onunla neler konuşurdunuz ya da size neler söylerdi

♾️ Gölgenizin bilinci hafızası olsa ve sizinle konuşabilse.. onunla neler konuşurdunuz ya da size neler söylerdi

Gölgemle arkadaşlık etsem cafeye kesinlikle gitmem😅 zira deli sanarlardı. Onu eve götürür kendi kendimle bolca konuştuğum konuları anlatırım ev işi yapabiliyorsa her işi ona yıkarım😅
Ben daha duygusal düşündüm ama ev işi de güzelmiş 😂
Yok ya gölge ile o bağı kuramadım su an😅
😅
Ne güzel işte o benim göstermediğim karanlık yüzüm olurdu.. kendime bile itiraf edemediğim şeyleri onla rahat konuşurdum.. ne güzel he ruh ikizimden vazgeçtim.. varsa gölgemle arkadaş olayım ben jsjs
Teşekkür ederim 🧸
Rica ederim 🌺
Gölgem benimle konuşabiliyorsa ve birlikte zaman geçirebiliyorsak ne konuştuğumuz fark etmezdi benim için, çok mutlu olurdum 😄 ama gizli konuşurduk kimse görmese daha iyi sdhsjs
Gölgem ve bilinci olmasına gerek yok. Ben zaten her gün konuşuyorum içimdeki kendimle.
Rica ederim 🦋
Cevap
6Cevap
Sessiz sakin yanımda dur ses etme derdim gadası
Müthiş bir soru olduğunu belirteyim öncelikle 👏 Ona derdim ki: "Halimden bir tek sen anladığın için sen benimlesin, iyi ki varsın teşekkürler."
Neden özellikle kafe? Ben eve gitmek istiyorum belki. 😒😂😂😂
Tabi ki sana özel ev olsun diğerleri kafeye gitsin 😂😂😂
Lan sen de güneş batınca yoksun.. Boşuna benimleymişsin gibi yapma.. Def ol git burdan.. 😄
Eğer konuşabiliyorsa dertlerimi anlatırdım... Beni hiç kimsenin sevmediğini, okulda bile yapa yanlız takıldığımı söylerdim... İlkokuldan beri de dışlanıyorum...
Gülerdim O'na oyunlar oynardım gölgemle. Hatalarımla yüzleşirdim, kendimle dalga geçerdim. O belki bana aldırış etmezdi. "Kendine gel sen benim gölgemsin" derdim🍀😎
Gölgem de bende olduğu için içimdeki her şeyi bilirdi zaten ya içimdeki şeyleri aynı anda söyleseydik🤦🏼♀️💜
Bir tek ışık varken benimle olacaksan hiç olma daha iyi. Senin gibi bu dünyada 3 boyutlu nice canlılar var..
Gölgemle kafeye gitsem onu çok sevdiğimi söylerdim.❤️
Hele yallah derdim canın isteyince varsın yoksa yoksun derdim
Bana muhtemelen güç verirdi. Beni çok iyi tanıyan biri olacağı için bu beni mutlu ederdi.
Beraber konuşur sohbet ederdik. Ona nasılsın mental sağlığın umarım yerindedir diye sorardım.
"arkadaş olalım, hep yanımda ol, beni bırakma hiç" derdim
Ah başımın tatlı belası burada da mı buldun beni derim🤭
Benim sadık yârim 😃
Sapık beni takip ediyor diye bağırırdım daha başka açıklaması olamazdı. En azından daha az deli görünürdüm
Seni seviyorum derdim herhalde :D
Bende :D
Öyle derdim gölgeme
😂 sdjsdj
Keşke öyle birsey mümkün olsaydı yaa
Her şey güzel olacak.
Ben gölgem ile her zaman sohbet ediyorum zaten
😄bilemedim simdi
Onunla arkadaş olurdum.
Peşimi bırak, git parkta takıl derim
Normal muhabbet
Git başmdan derdm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?