Ya arkadaşlar aldatılıyor muyum yoksa paranoya mı yapıyorum?

Arkadaşlar 1 aydır ilişkimiz var ama eminim beni sevdiğine ama size bir şey danışmam lazım. biz bu akşam tartıştık sudan sebep tartışmadan önce bana yemek yiyip uyuyacağını söyledi yorgunmuş eniştesi gelmiş filan evde tek kalıyor bu neyse. yemek yedi mesajda bana bişey dedi sinirlendim o da ben saygısızlığa tahammül edemem filan dedi bende kapı orda git güle güle dedim ağır konuştum aradım açmadı o Aradı”ben seni neden çok sevdiğimi insanlara anlatırken senin yazdıkların ne öyle “, yazıklar olsun sana deyip yüzüme kapattı ve birdaha açmadı telefonu kapalı ful. bu uyuyor mu yoksa başkası mı var anlayamadım beni merakta mı bırakmak için yaptı ve arkadaşlar sizce ben nasıl tavır almalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar telefonunu açtı az önce gerçekten aldatılıyorum yaaaaa telefonu gece boyunca kapalı şimdi açtı mesajlara cevap vermiyor
Ya arkadaşlar aldatılıyor muyum yoksa paranoya mı yapıyorum?
Cevapla