Arkadaşlar 1 aydır ilişkimiz var ama eminim beni sevdiğine ama size bir şey danışmam lazım. biz bu akşam tartıştık sudan sebep tartışmadan önce bana yemek yiyip uyuyacağını söyledi yorgunmuş eniştesi gelmiş filan evde tek kalıyor bu neyse. yemek yedi mesajda bana bişey dedi sinirlendim o da ben saygısızlığa tahammül edemem filan dedi bende kapı orda git güle güle dedim ağır konuştum aradım açmadı o Aradı”ben seni neden çok sevdiğimi insanlara anlatırken senin yazdıkların ne öyle “, yazıklar olsun sana deyip yüzüme kapattı ve birdaha açmadı telefonu kapalı ful. bu uyuyor mu yoksa başkası mı var anlayamadım beni merakta mı bırakmak için yaptı ve arkadaşlar sizce ben nasıl tavır almalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar telefonunu açtı az önce gerçekten aldatılıyorum yaaaaa telefonu gece boyunca kapalı şimdi açtı mesajlara cevap vermiyor
Ya arkadaşlar aldatılıyor muyum yoksa paranoya mı yapıyorum?
Öyledir bence bak sana bunu şu tırnak içinde ki aldığın sözü söylemesi bile güzel canım benim çünkü ben 2 yıllık sevdiğim aşık olduğum insanın beni hiç sevmediğini ve tek benim sevgim cabamla duran bir ilişki olduğunu anladım o yüzden kıymetini bil güzel yaşayın
Oyledir merak etme, aldatmayi cok kolay sey saniyorsunuz. Karaktersizlikten baska bi sey degil, o senin lafina kizmis demek ki. Sana ceza vermek istiyor, klasik bir numara. Hemen hemen her erkek yapar oyle, yarin gönlünü al :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Anlattığına göre sanmıyorum canım çok sinirlenmiş olabilir
Teşekkür ediyorum inşallah öyledir ❤️
Öyledir bence bak sana bunu şu tırnak içinde ki aldığın sözü söylemesi bile güzel canım benim çünkü ben 2 yıllık sevdiğim aşık olduğum insanın beni hiç sevmediğini ve tek benim sevgim cabamla duran bir ilişki olduğunu anladım o yüzden kıymetini bil güzel yaşayın
İnşallah ya içime su serptin Allah razı olsun ve gönlüne göre versin sen beni iyi ettin Allah da seni iyi etsin 🥺🌸
Çok sağol ne demek ya mutlu edebildiysem çok sevindimm daha mutlu olun mutluluklar dilerim size❤️
Teşekkür ediyorum aynı güzel dilekler sana da ⭐️
☺️♥️
Tartışmanın üzerine böyle davranması normal olabilir bekle bakalım yarın birgün nasıl davranacak
Kapıyı gösterene kapıyı gösterirler demedi deme İbrahim
Herşeyede atarlanmayın hemen kapı orda çek git falan
Hata ettim evet haklısın
Kızlarda bu var neden hemen en yüksek vitesten giriyorlar olaya direk defol falan çocuk oyuncağı değil bu işler
Maalesef ki çok doğru ben çok yapıyorum
Ama beyefendi telefonu 8 de kapatıp 1se açıyor aklıma kötü şeyler geliyor
Evet oda haketmis sende haklısın ama en üst vitesten söylemekte doğru değil direk. Sakince soyle derdini olmuyorsa düzgünce ayrılırsınız en azından
Valla ben aldatıldım sana diyim hissediyorusan aldatılıyprsun bende hissettim aldatıldım
O nasil soz, her hisseden aldatiliyor mu
Çok geçmiş olsun, ama günahını da almak istemem
Gt atarmısın gece konuşmuştuk Ankara burak ben
Aldatildigini sanmıyorum.
Görüş için teşekkür ederim neden kapattı telefonu ful :(
Küsmüş, ben de oyle yapiyorum kizdigimda. Cok normal merak etme :)
Çokkk teşekkür ederim inşallah dediğin gibidirrrr💕
Oyledir merak etme, aldatmayi cok kolay sey saniyorsunuz. Karaktersizlikten baska bi sey degil, o senin lafina kizmis demek ki. Sana ceza vermek istiyor, klasik bir numara. Hemen hemen her erkek yapar oyle, yarin gönlünü al :)
Biraz öyle görünüyor haklısın , tavsiyeni dikkate alacağım :))
Kanka haksızsın farkında mısın
Kanka ne yapmalıyım ki aldatmıyorsa niye kapattı ful teli kökten
Belli ki sana çok sinirlendiği için telefonu kapatmış daha da sinir olup kavga edip olayı büyütmemek için
Sevval teşekkür ederim umarım öyledir🌸
Rica ederiiim🥳
Atar gider yapanlarin sonu hep senin gibi oluyor
Aldatama şüphesi ilişkiyi bitirir