Beni aldatıyor mu yoksa kuruntu mu yapıyorum kafayı yicem?

Ciddiyiz, evlilik düşüncemiz var. Cumhuriyet savcısı. Ben de doktorum. Sahiplenen, ailesine sürekli benden bahseden biri. Önceki yaşamı evet çapkın. Şaka yapmak İçin fake bir kadın hesabından yazdım bildiğiniz sohbet etti flörtleşti savunması da senin olduğunu biliyordum oldu. Beni çıkardı instagramından. Eklemiyor hala. Savunması da bu işleri iyi biliyorsun daha önce kaç kişiyle birlikte oldun suçlaması oldu. Başka bir kadın savcı arkadaşı Van’da. İstanbul’a gelmiş, ve onun gittiği mekanda fotoğraf yüklemiş. Stalk sonucu buldum. Saate bakıyorum onun 3-4 saat ortadan kaybolduğu zaman. Cinselliği çok yüksek normalde ama ayda bir birlikte oluyoruz neden bilmiyorum. Yorgun oluyor bedeni, gerçekten isteksizlik mi yoksa doymak mı aralarda aldatmak var mı? Karşıma aldım konuştum, saçmalıyorsun sana aşığım diyor. Ben bugüne dek hiçbir ilişkimde güvensizlik yaşamadım ilk kez yaşıyorum. Kuruyor muyum aşık oldum diye yoksa ne vae lütfen yardım edin
Beni aldatıyor mu yoksa kuruntu mu yapıyorum kafayı yicem?
Cevapla