Eski sevgilimi unutamıyorum ne yapmalıyım lütfen fikir verin?

4 yıllık bir ilişkiydi. hayatımda ilk kez aşık olmuştum. onun da bana aşık olduğuna emindim. benim için ilişkimizde hiçbir sorun olmamasına rağmen onun için varmış ve ilişkimizi bitirme kararı almıştı. hala beni sevdiğini fakat birbirimize iyi gelmediğimizi söylemişti. 1 yıldan daha uzun süre geçti. bir kez bile iletişim kurmadık, birbirimizi görmedik. herhangi biriyle bir ilişkiye başladığını duymadım. o da 1 senedir yalnız. ben bu zaman diliminde birileriyle kısa süreli konuştum fakat kimseyi içime sindiremedim. onu unutamadığım için konuşmayı kestim. şu an yine biriyle konuşuyorum, sadece flört aşamasındayız. örneğin gündüz buluşuyoruz, gayet güzel bir gün geçiriyoruz ama ben hala geceleri eski sevgilim acaba napıyor, nasıl, günleri nasıl geçiyor diye merak içindeyim. tekrar onunla ilişki yaşamak istiyor muyum bilmiyorum, hala aşık mıyım bilmiyorum ama sadece nasıl olduğunu merak ediyorum. şu an o da benim gibi mi yoksa beni tamamen unuttu mu merak ediyorum. konuştuğum kişiyle bir ilişkiye başlayıp, hala eskiyi düşünmekten korkuyorum çünkü ona da haksızlık etmek istemiyorum. her gece yazsam ne kaybederim, sadece nasılsın diye sorarım diyorum. fakat eğer beni unuttuysa ne duruma düşerim onu da bilmiyorum. arkadaşlar ben ne yapayım. kafayı yiyeceğim artık.
Eski sevgilimi unutamıyorum ne yapmalıyım lütfen fikir verin?
Cevapla