Ara vermek her şeye son mu vermektir yoksa iyi bişeyin başlangıcımıdır?

Sevgilimle bu sıralar hep kavga ediyoruz. İkimizde çok yıpranıyoruz ara verelim diyor ama ben uzatıyorum onunla konuşmadan yapamam ki. Ara vermek sonun başlangıcı mı yoksa yeni bir başlangıç mı siz ne düşünüyorsunuz
Ara vermek her şeye son mu vermektir yoksa iyi bişeyin başlangıcımıdır?
Cevapla