Vazgeçmemiz için mi sonu güzel olduğu için mi?

Kafama takılan bir soru var bazı olaylarda karşımıza bazı zorluklar çıkar bu zorlukların sonu hayırlı olmadığı için vazgeçmemiz gerektiği için mi yoksa sonunda bizi çok güzel şeyler beklediği zorluklardan geçip sabrımızın sınandığı için mi olduğunu nasil anlayabiliriz?
Vazgeçmemiz için mi sonu güzel olduğu için mi?
Cevapla