Her güzel şeyin bir sonu olduğunu niye kabul edemiyoruz?

gecenin de sonu var.. gündüzün de.. Kötü olay ve durumların da var güzel günlerin de.. Her son ölümle noktalanır aslında. Kabul etmekte zorlandığın bir duygun var mı?

Her güzel şeyin bir sonu olduğunu niye kabul edemiyoruz?
Cevapla