Neden her güzel şeyin bir sonu olmak zorundadır?

mesela tatil başlamıştı ablam yanımıza gelmişti, şimdi zaman o kadar çabuk geçti ki anlayamadan ablam geri gidiyor. Biliyorum belki bu örnek anlatmaya çalıştığım şeye en basit bir örnek. Ama vedalar geldiği zaman ne bileyim içim buruk oluyor, ağlayasım geliyor hep... Keşke güzel şeylerin hiç sonu olmasa... 😣

Neden her güzel şeyin bir sonu olmak zorundadır?
Cevapla