KAS YAPMAK GÜÇ ARTIRIR MI?

Kas yapınca var olan gücünüz artar mı? Tecrübeli arkadaşlar cevap versin lütfen :)

Güncellemeler:
Özet:Kaslanmak güçlendirir ama amaç güç kazanmak değildir ve kazanılan güç kalıbına göre daha az olur çünkü kemik ve tendon ların kaslarına oranla zayıf kalmıştır

0|0
316

En İyi Erkek Görüşü

  • Elbette ki artırır ama kondisyonu artırmak ayrı birşeydir.
    Gidipte vücut geliştirmek için sadece makinalarda ağırlıklara girersen onlar seni şişirir , görünümünü güzelleştirir.
    Bunun yanı sıra koşunu da yapmalısın , Şınavda çekmelisin , Crosfitte yapmalısın , biryerlere asılıp tırmanmalısın.

    0|0
    0|0
    • Bak bu açıklayıcı oldu ;)

    • Hepsini Göster
    • Ben teşekkür ederim :)

    • Rica ederim :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • Boşuna mı kaslı adamdan korkulurr. Her gün sporumu sağlıktan fazla güç için yapıyorum kas için yapıyorum

    0|0
    0|0
  • bir miktar arttırır. fazlası zaten kalbe zararlı

    0|0
    0|1
  • Tecrübeli değilimde mesele kas genişliği değil yoğunluğu bak çeki çene öküz gibi değil kolları ama duvar gibi protein birikmesi falan

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Evet, kas miktarının güçle doğrudan ilişkisi vardır ve bu tartışılmaz. Kas hücreleri kasılarak güç üretirler. Başarılar.

    0|2
    0|0
  • Evet kas yapmak güç artırır. Ancak çok değil... Güç çalışarak kazanılır, ama sınırlarını genetiğiniz çizer. Yani çok bir güç beklemeyin ;)

    0|0
    0|0
  • 1.73 boyla 1.90lık arkadaşları güreşte rahatça yere sermek doğuştan gelen bir yetenek değildir herhalde..
    Kas=güç demek..

    0|0
    0|0
  • Artar kardeşim ama yapısına bağlı ben hem body hemde kick box ile uğraşıyorum bıleg güreşi güreş kavgaya girmiyorum zaten kasım kendini göstermez sıkınca belli olur kas herzaman iyidir fazlası hariç ;) kaslı adam tabiki güçlü olur

    0|0
    0|0
  • Kasla gücün çok alakası yok ne adamlar gördüm dev gibi 2 tane barfiks çekemiyor bence bu durumda kası nasıl yaptıgın önemli diye düşünüyorum :)

    0|0
    0|0
  • e doğal olarak

    0|0
    0|0
  • Evet arttırırsın. Özellikle çok kilo az tekrar formunda çalışırsan güç kazanırsın.

    0|0
    0|0
  • artar

    0|0
    0|0
  • Motor hacmi arttıkça güç artarmı dedin sen fark ettinmi bilmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Kas yaparken ağırlık çalıştığın için tabi gücünde artacaktır doğru orantılıdır

    0|0
    0|0
  • Hayır kas güç demek değildir.

    Güç çok farklı bir şey, sinir sisteminin, kemik yapısının, genetiğin vs'de etkisi var.

    0|0
    0|0
  • Sadece şekil için spor yapıp ilaçlarla kas şişirirsen olmaz.

    0|0
    0|0
    • O yüzden başpehlivanlar hep 1.90+ boyda olanlardan çıkıyor adkmf

    • Evet 190 üstü pehlivanlar 140 kilo vurdun mu atı öldürüyor. Vardı benim bir tanıdığım 5 tane ağır ağrı kesici adama anca yetiyordu :D

    • İlaçlarla şişme diye bir şey yok.

  • artar tabı

    0|0
    0|0
  • Tabi artırır kas yapmadan önce bokstaydım yaptıktan sonra kum torbasını ağlatıyorum neredeyse.

    0|0
    0|0
  • sen çekostovakyalılaştıramadıkları mızdan mısın?
    Bu nasıl soru?

    0|0
    0|0
    • Kimisi diyor güç artırmaz? sadece görnüştür

    • arttırır bence çünkü dwayne jhonson güölü birisi bruce Lee 'de teknik vardı ama kas yoktu... Kas iyidir

Yükleniyor... ;