Sevgilim en az 7500 TL maaş alıyor (mühendis) ama telefonu en kötü modellerden sizce neden olabilir?

Cimrilik mi bu yoksa başka bir şey mi cok merak ediyorum (ben de mühendisim aklınıza maaş için sevgilimin falan gelmesin ben de çok şükür iyi kazanıyorum)
Sevgilim en az 7500 TL maaş alıyor (mühendis) ama telefonu en kötü modellerden sizce neden olabilir?
Cevapla