Bir akıllı telefonun işlemcisi ve hızı iyiyse, foto vb çekimi kaliteliyse insan neden her yıl bir üst modele bir ton para verir?

Çok mu zenginiz? Çok mu safız? Çok mu gösteriş budalasıyız?

Güncellemeler
+1 yıl
Site ayfonl pardon afyonlandı mı yahu? Hiç yorum yok.:)
Bir akıllı telefonun işlemcisi ve hızı iyiyse, foto vb çekimi kaliteliyse insan neden her yıl bir üst modele bir ton para verir?
Cevapla