Yüksek maaş alıyorum diye pahalı telefon kullanmak zorunda mıyım?

Türkiye şartlarına göre yüksek maaş kazanıyorum son 3 yılda 5 telefon kırdım o yüzden ucuza kaçtım iPhone 7 kullanıyorum ama yakın arkadaşlarım kıy paraya al bir tane iPhone 13 pro Max diyorlar maaşı yüksek birinin pahalı telefon kullanması mı gerekiyor ille de?

#kafamıngüzelligi

Yüksek maaş alıyorum diye pahalı telefon kullanmak zorunda mıyım?
Yüksek maaş alıyorum diye pahalı telefon kullanmak zorunda mıyım?
Cevapla