İnternet & Teknoloji 50.000₺ telefonum var maaşım 15 lira ben ısrafçı mıyım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Iphone 14 plus kullanıyorum ederi 50 bin. pöhöhöhöh maaşım 15 bincik. 50.000₺ telefonum var maaşım 15 lira ben ısrafçı mıyım? Cevapla iPhone Soruları Telefon Soruları Maaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Krhndmrsy Takip Et Xper 6 Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Maaşından fazla olması senin dengesiz tüketici olduğunu gösteriyor. Taksitli alsan da... Ne gerek var o kadar vermeye. 0 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 398 cevap paylaştı. 3 aydan fazla sadece telefon için çalışmışın hayatının üç ayı sence değermi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl herkes alıyor Yorumla _snow_ +1 yıl herkesin bir şeyi yapması doğru olduğu anlamına gelmez ki Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Benim maaşım 24 bin telefonum samsung galaxy s21ultra hadi telfon neyse de eğer her şeyin pahalısını alıyosan israf ediyorsun tabii 0 2 Yorumla Soran +1 yıl herkes alıyor ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam telefon normal de her şeyde aşırıya gidersen olmaz ki Yorumla
Ellanie_ Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl 14 plus 50 bin değil. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl son zamlardan sonra 50 oldu Yorumla
Meraklıpanda01 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Ancak bizde olur bu 0 2 Yorumla Soran +1 yıl nası Yorumla Meraklıpanda01 +1 yıl Telefona üç buçuk maaşını veren Yorumla
Subayyyy51 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 306 cevap paylaştı. Sayılırrr 0 8 Yorumla Soran +1 yıl subay çok para alır senin de var mı iphonun Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Var sen ne iş yapıyorsun Yorumla Soran +1 yıl teachmen. Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Branş ne Yorumla Soran +1 yıl rehber öğretmenim. Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Ogrenciler le ıletısımın nasıl Yorumla Soran +1 yıl psikoloji okudum zaten bana mı soruon Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Vayy ıyımıs yas kac Yorumla
BlueWhale2023 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl senden bir bok olmaz 0 1 Yorumla Soran +1 yıl neden Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Maaşından fazla olması senin dengesiz tüketici olduğunu gösteriyor. Taksitli alsan da... Ne gerek var o kadar vermeye.
3 aydan fazla sadece telefon için çalışmışın hayatının üç ayı sence değermi
herkes alıyor
herkesin bir şeyi yapması doğru olduğu anlamına gelmez ki
Benim maaşım 24 bin telefonum samsung galaxy s21ultra hadi telfon neyse de eğer her şeyin pahalısını alıyosan israf ediyorsun tabii
herkes alıyor ama
Tamam telefon normal de her şeyde aşırıya gidersen olmaz ki
14 plus 50 bin değil.
son zamlardan sonra 50 oldu
yioo bildiğin asalaksın :d
Ancak bizde olur bu
nası
Telefona üç buçuk maaşını veren
Sayılırrr
subay çok para alır senin de var mı iphonun
Var sen ne iş yapıyorsun
teachmen.
Branş ne
rehber öğretmenim.
Ogrenciler le ıletısımın nasıl
psikoloji okudum zaten bana mı soruon
Vayy ıyımıs yas kac
senden bir bok olmaz
neden
saçma