Erkek arkadaşım psikolojimi bozuyor ama onu seviyorum, ne yapmalıyım?

Aslında bana karşı çok iyi ve anlayışlı. Ama yapı olarak gereğinden fazla özgüveni var ve kimseyi beğenmez. Her şeyi herkesi küçük görüyor. Ayrıca çok mükemmelliyetçi. Bu yüzden onunla çıkmak psikolojimi bozuyor, sanki her an hata yapabilirim diye gergin hissediyorum. İçten içe salak olduğumu bununla ne işim var diye düşüneceğini kuruyorum. Özgüveni benim kendime güvenimi kırıyor. Dün çatalı düzgün kullanmadım diye sanki içinden “daha çatal bile kullanmayı bilmeyen biriyle yemeğe çıktım” dediğini düşünüp rahatsız oldum. Psikolojimin bozulduğunu hissediyorum seviyorum onu ama bırakmalı mıyım?
Erkek arkadaşım psikolojimi bozuyor ama onu seviyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla