
#smellsmoke

Selamlar, duygularımız bizi biz yapan olgular olsa dahi bazen bizi kötü sonla biten senaryoların içine sürüklüyorlar. Ben eğer duygularımla mantığım arasında kalacak olursam ya da kaldıysam kendimi herseyden soyutluyorum.
Kendimi dinlemeye alıyorum. Yaşayacağım veya yaşamakta olduğum şeyin eksilerini artılarını değerlendiriyorum. O artılara veya eksilere göre tarafımı seçiyorum. Evet mantıklı olduğumda duygularıma basıp geçtigim için acımasız gibi görünebilirim ama mantığımla hareket etmek zorundayımdır ve kimsenin hakkımda ne düşündüğü umrumda olmaz.
Daima duygularımın peşinden giden biri oldum, yeri geldi çok üzüldüm, çok kırıldım fakat yeri geldi çokta mutlu ve huzurlu hissettim. Sonuç her zaman önemli değil, bazen o sonuca giden yollardan geçerken hissettiğin şeylerde çok kıymetli ve ben yaşadıklarımdan hiç bir zaman pişman olmadım. Kalbimin sesini dinlemekten, tamamen kendimi kendime bırakıp, duygularımın ellerimden tutarak alıp götürmesine izin verdiğim için hiç bir zaman pişman olmadım. Mutluluk o küçücük anlarda, anılarda saklı çünkü...
Ben belirsizliklerden nefret eden birisiyim o yüzden en kötü olasılığın en iyi belirsizlikten iyi olacağını düşünerek direkt son verirdim. Bu her zaman mantıklı bir hareket olmuyor ama hiç yoktan kafamda bazı şeyler netlik kazanıyor.
Cevap
43Cevap
Gelecek hayatımı etkileyecek durumsa mantık
O an için yaşanacaksa duygu
Örneyin: birini seviyorum ama adam yobaz
Mantığımı kullanırım çünki aşk sevgi öyle bişeyki herkese olabilirsin
Ama yobazla 1 ömür yaşanmaz
İkinci örnek
Eğlence parkında roller coastere binip binmemek arasında kalırsam binerim duygularımla karar veririm
Terapi yapıyorum kendime
https://www.youtube.com/embed/G0s6xZo_EKIKonusuna göre değişir. Çoğunlukla mantık olarak düşünürüm. Gereksiz duygu karmaşası içinde kalırsam çıkmaz yol olur. Bazen yeri gelir duygular ağır basar. Buna kendim karar veririm. Sadece her zaman belli etmem.
Zamanında kaldım ve mantığımla yola devam ettim pişman değilim. Duygular sizi yarı yolda bırakabilir ama mantığınız asla. Hem bi konuda his ve mantık arasında kalınıyorsa içinde illa bi bokluk vardır yoksa da çıkar
Duygularrr bi yereee kadaarrr bugun herhangi bir duyguylaaa hareket edildiğinde yarında o duyguya sahip olacağının garantisi yok duygu değişimi sürekli yaşanabilir ama mantıkk her zaman sürdürülebilir..
Ayrılmaz ikili bence duygu ve mantık.
Sonuçta ikisi de bir zeka türü.
Bunları tam dengeli bir şekilde yoğurup, mükemmel bir karışım halinde kullanmak kişiyi sıkışmışlıktan da korur, hatta kurtarır..❣️❣️
Aslında bu benim için yanlış yolda olduğumun bir sinyalidir çünkü doğru yolda ilerlediğimde hem aklım hem duygularım bir olur. Yoksa yanlış ve eksik birsyelrr vardır orda
Arasında kalmak degilde ikisi de oldugunda dengede oluyorsun karsindaki durum senin dengeni bozuyor sonra dengesiz gibi gorunuyorsun halbuki dengedesin
Duygularım sayesinde verdiğim karar canımı bir süreliğine yakıp normal hayatıma dönerim, ancak mantıken verdiğim karar eğer doğru değilse ya da iyice düşünülmemişse hayat boyunca beni pişman edebilir.
Aşk konusunda hislerimin peşinden giderim her seferinde, içimde sonu olmasa bile hep bi umut olur çünkü malım.😄
İnsan eğer aşık olduysa seviyorsa mantığı devre dışı kalıyor daha sonra güvenini kaybettikçe mantık ve duygu arasında gelgitler başlıyor ve gerçeklere gördüğü zaman yine mantığa dönüş yapıyor o yüzden ben mantık diyorum
Ben mesela mantığı seçerdim çünkü duygu gelip geçici mantık kalıcı ayrci kendime söylediğim bı söz var benim hissediyorsan doğrudur diye
önemli durumlarda mantık duygusallıktan önce gelir bir insan ne kadar duygularını bastırıp mantılı davranırsa o kadar olgunlaşmıştır
Mantığımı dinlerim. Duygularımla hareket edince kırılan taraf genelde ben oluyorum çünkü. O yüzden mantıkçı olup kendimi sağlama alıyorum
şu an tamda o durumdayım... benim mantığım duygularıma bakaraktan daha ağır bastı mantıkla hareket etmek en iyisi mantık şaşmaz ama duygular şaşar 🙃
Duygularıma güç verecek bir destek görmüyorsam karşı taraftan mantığım o duyguyu ezer
Zorlansamda mantığımla hareket ederim ve beni güzel sonuçlara götürür
Ne olacağını bile bile duygularıma bi sure daha şans veririm sonra mantıklı olanı yaparım
Mantığımı seçerim. Duygularım kadar yanıltmıyorlar beni.
Duygularımı dinlerdim, 777 kere gelmiyoruz bu hayata her adımı planlı robot gibi yaşamak çok saçma
Duygularım ile hareket ederim
daha doğrusu vicdanım ile
Valla ben öyle zamanlarda gidip hemen bi çay koyuyorum, ikisini de yapmıyorum misss sjsjks
"duyman" teknigini kullanirim.. aradan siyrilirim..
Duygularım , kendi halinde mantık sınırlarımin icerisinde dolaşıp durur.
Her zaman duygularımı dinlerim ve mutlu olurum. Üzüldüğümde oldu ama keşkelerim olmadı.
Ben normal hayatta hep mantık insanıyım ama aşkta hep kalbimi dinledim
Bazen mantığım elvermese de duygularım ön plana çıkıyor
Artık mantığım ağır basıyor ve böylelikle zararım az oluyor
Mantık derim ama sizi yanıltırım o anki ruh halime göre
Keşke ama genelde hiç arada kalmıyorum direk duygularim diye seçiyorum
Her zaman mantığımı seçerim. Mantık asla yanlış yol seçtirmez.
Kaldim zaten durdum brkliyorum ne olacak diye bir sey yapmiyorum
Mantık her zaman doğruyu söyler. O yüzden mantık derim.
Mantığımda mantığı tercih etmem gerektiğini fısıldardı 😂😊
Genelde duygularıyla hareket eden bir insandim ama artik mantığım duygularıma ağır basıyor
Bu durumu geçen ay yaşadım duygularım tarafını seçtim ama pişman olmam umarım. Zor bi durum insan aslında her koşulda önce kendini düşünmeli hisler kendimizi ikinci plana attırıyor maalesef
Önceden olsa hep duygularımı dinler hepsinde de kaybederdim şimdi mantıktan şaşmıyorum çünkü sevgimi belli ettiğimde hepsi gitti mantolumla hareket ettiğimde rolleri değiştirdik
Doğru olan ne işe onu yaparım...
Duygumu seçerdim sonra duyguyla bir yol alamayıp mantığıma dönerdim. Hep boyle olmuştur şaşmaz. Mantığa oturmayan hicbir sey olumlu sonuçlanmıyor.
Mantık her zaman duygulardan iyidir duygular insana zarar verebiliyor. Duygularına uyanlar sadece üzülür
Kesinlikle duygularım mantıklı olsa ne olur olmasa ne olur yani robot değiliz sonucta hersey planlı düzenli mantığa uyan olmak zorunda değil kalbim duygularım ne diyosa o çünkü ne istediğimi o soyluyo ve istediklerimi yapmak için varımmm
Hep duygularımla hareket ettim yine duygularımla hareket ederim
Duygularımı severim ama bunu bir kez yaparım eger baktım olmuyor aklımla hareket ederım...
Şu an ikisi arasında sıkışmış durumdayım ve yaptığım tek şey öylece izlemek.
Şarkı da dediği gibi duygularım darmadağın anlayamazsın vs vs o yüzden tabiki mantık :))
Mantığımı tercih ederim
Kalp hata yapar ama beyin doğru kararlar verir
Duygular nefiş işidir mantık ise akıl ve hakikat...
Mantık kesinlikle duygularım birçok kez yanılttı beni
Istihare kilarim. Kesinlikle ise yariyor
Mantığım ne derse onu yapardım.
Mantığımı dinledim ve yine mantığımı dinlerim.
Önce mantığımı denerim
Kahrolası duygular ağır basıyor
Kalbimden gelen sesi dinlerim
Kalbimi susturup mantığımı konuşturuyorum🤷🏻♀️
Dünyevi ise mantığımı tercih ederim
duyguları seçerim, yarın hayatta olacağım ne mâlum
kim olduğuna bağlı ama genelde mantık
Duygularımın içinde boğulmuş durumdayım
Muhtemelen yatıp uyurdum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?