
27 Mart 2026 Cuma 13.22
Duygusal
Mantıksal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

27 Mart 2026 Cuma 13.22
Her ikisini de dinleyip mantığımla duygularımın aynı çizgide olmasını beklerim eğer değilse zıt taraflarda ise mantığımı dinlerim ama o durumun biz özeleştirisini de yaparım.
Zor bir durumda mantığımla hareket ederim. mantığım çözemiyorsa duygularımın devreye girmesini sterim.
En güzeli Bu çok dengeli bir yaklaşım aslında. Önce mantıkla çözmeye çalışıp, yetmediğinde duygulara kulak vermek insanı hem güçlü hem de insani kılıyor.
Bence ikisi de önemli ama asıl dengeyi bulmak gerekiyor. Mantık bizi yönlendirirken duygular da içimizdeki gerçeği gösteriyor, bazen birleştirmek en doğrusu.
Kesinlikle katılıyorum, en sağlıklısı ikisini dengede tutabilmek. Sadece mantık ya da sadece duygular değil, ikisi birlikte olunca insan daha doğru karar veriyor.
Ben yaş aldıkça daha çok mantıksal tarafa kaydım diyebilirim, oyum mantıksal. 🧠 Ama duyguları da yok saymıyorum; önce duygumu fark edip sakinleşmeye çalışıyorum, sonra karar veriyorum. Çünkü sadece duygu ile hareket ettiğim zaman sonradan pişmanlık, sadece mantıkla gittiğimde de içimde bir boşluk hissi oluyor. İkisinin dengesini bulmaya çalışmak bence en sağlıklısı. ⚖️
Bence de biri olmazsa diğeri olmaz
Cevap
7Cevap
ikisi de
Doğru olan mantik ama maalesef bazen duygularımızı kontrol etmek çok zor oluyor soğuk kanlı insanlar genelde mantik ile hareket ediyor
Kesinlikle
İkisi de uyumlu çalışır genelde, aksi bir durum olduğunda mantığımı dinlemeye çalışırım.
En güzeli
Mantığımla hareket ederim. Duyguları pek hayatıma karıştırmıyorum.
Anladım
Konudan konuya göre değişir.
Yeter ki kendimize zarar verecek bir şey olmasın
Ay benim değişiyor. Bazen mantığımı dinliyorum bazen kalbimi. Olayın kimlerle ve neyle alakalı olduğuna bağlı🤪
Duygularım yok benim.
Mantığımla hareket ederim
Duygusal hata yapabiliriz. Mantığı seçiyorum.
Bende
En doğrusu mantıkla hareket etmek
Bence de
Mantıklı karar vermek en doğrusu
Çoğu zaman güzel oluyor
Duygularımla karar veriyorum genelde
Anladım
Mantıkla
Güzel
tabii ki mantığım
Güzel
Mantıkla
Güzel
Mantığım ile
Bende severim
Mantık.
Duygular insanı zora sokar.
Duruma göre ikisi de paslaşır zaten
mantık hep önce gelir
Mantığımla
mantık her zaman
Matigimla aram yok
Mantık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?