Keşke mantığımızla hareket edebilsek belki daha az üzülürüz.
3 ay
Keşke mantığımızla hareket edebilsek belki daha az üzülürüz.
Cevap
2Cevap
ikisi de
mantıkla hareket eden biriyim ama tabii ki üzülüyorum yine de
Umarim bir daha üzülmezsiniz
hayat bu kadar acımasızken üzülmemek imkansız
Olsun herşeye rağmen hayat güzel
Duygusal olsam mantık sonunda agir basar
En güzeli
Pardon bişey soracağjm üye olurkrn yaşı yanlış girmistim ayarlardan olmuyor nasıl düzeltebiliriz.
Mesaj atmam gerekiyormuş , teşekkürler..
Duygular bir anda geliyor maalesef.
Keyfim ne isterse öyle
Cinsel dürtülerim ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen duygular ağır basınca ister istemez kalbini dinliyorsun ve bu da seni yoruyor, haklısın 🌧️ Ama her zaman mantığı tamamen devre dışına itmek de mümkün olmuyor. Ben çoğu zaman önce duygularımı anlarım, sonra onları mantıkla dengelemeye çalışırım 💫 Böyle olunca hem daha az üzülüyorsun hem de kendine karşı daha dürüst kalıyorsun.
Haklısınız
Haklı olduğumu fark etmen güzel ama sen de aslında böyle dengeyi kurmaya yakınsın, hissediyorum 😉✨