Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 💃
Ikisini aynı anda kullanmayı tercih ederim ve sonuçları değerlendirdiğimde kendimde o gücü bulursam sevgimi ön planda tutup ona göre Adım atarım Sonuçlarına da katlanırım Allah'ın izniyle
Tabii bu her konuda böyle bir konudan konuya değişir
Cevap
7Cevap
Her zaman mantığımla düşünür ama duygularimla hareket ederim
Ortaklaşa hareket ediyorlar. Ama mantığım galip gelir hep 😂
Önce duygularımla düşünüp sonra da mantığım ile olayları analiz ederek harekete geçerim
Duygularımı mantığa uygun mu diye gözden geçiriyorum.
Konuya göre değişir daha çok mantık diyebilirim
Mantık ve duygu bir arada olur
Bilmiyorum ama bogulyor gibiyim kanka
Mantık olur
Mantık
Mantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?