Kendinizi birbirine iki zıt duygunun arasında tanımlacak olasınız bunu nasıl yapardınız?

Şöyle açıklayayım dünya ikilemler üzerine kuruludur. İnsan da öyle her bir duygunun, aklınıza gelebilecek her şeyin bir zıttı vardır. Kendimizi birbirine iki zıt duyguyla tanımlamak da hayatı, evreni, kendimizi anlamanın başlangıç noktası haline gelir. Ben kendimi "Yalnızlık ile sevgi arasında yanan insan" olarak tanımlıyorum...
Kendinizi birbirine iki zıt duygunun arasında tanımlacak olasınız bunu nasıl yapardınız?
Kendinizi birbirine iki zıt duygunun arasında tanımlacak olasınız bunu nasıl yapardınız?
Cevapla