Bitmiş, bittiğini kabullenemediğin ilişkin için nasıl bir yol izlersin?

Eğer bir ilişki gerçekten bitmişse yaptıklarınız
Sadece çekiştirmektir.
Siz bu hareketler yüzünden ilişki gidiyor
Zannedersiniz.
Oysa sağa sola gidip gelen herşey durduğunda hep aynı yerdedir.
İlişki, ileriye dönüktür.
Gitmiyorsa çekiştirme!
Belki başka bir bekleyen vardır ileride.
Onuda bekletme ayıp olur.
Unutma!
Ayrılıklar bir başka birleşme içindir.
Ayrılamıyorsan çekiştirme...

Çoğumuz ilişkinin bittiğini fark etsek de
Alışkanlıklardan dolayı sürüncemeye sokarız.
Son damlalar bitene kadar da tüketiriz herşeyi.
Sonra da iş saygısız davranışlara kadar yol alır.
Bitmiş bir ilişki toparlanır mı yoksa inceldiği
Yerden kopmalı mı?
Bitmiş, bittiğini kabullenemediğin ilişkin için nasıl bir yol izlersin?
Bitmiş, bittiğini kabullenemediğin ilişkin için nasıl bir yol izlersin?
Bitmiş, bittiğini kabullenemediğin ilişkin için nasıl bir yol izlersin?
Cevapla