Bitmesi gerektiğini bildiğin ilişkiyi karşıyı kırıp dökmeden nasıl bitirilebilir?

Bir ilişkim var 5 yıldır sürekli ayrıl barış devam eden çok çok olaylar yaşadık çok kavgalar da ettik ama bir türlü kopamadık. En son kötü bir olay yaşayarak bitti ilişkimiz. Sonra yeniden geldi. Bu süreç içerisinde ben memur oldum. Evimi kurdum. Her şeyim çok düzene bindi. O ise bıraktığım yerde ilermedi çabası olmadı. Sonra artık bana aşık olduğunu ki ilk kez bunu dedi. Ve işini askerliğini halledeceğini ve artık ciddi bir yolda evlilik için ilerleyeceğimizi söyledi. Ve ben ilk aşık olduğum insandı diye konuşalım dedim bakalım yolumuza. Yüz yüze 2 3 gündür geldik. Yanıma geldi. Ben iyi hissedemedim. Sonra bana sen takıntılısın tuhafsın gibi olaylar içerisinde manipüle etmeye çalıştı. Oysa hayatimda her şey yoluna girmişti. Onun dışında enerjimi düşüren kimse yok. Hastaladım. Sormadı. Ben de insan bir sorar deyince fırsat vermedin dedi. Önyargılısın dedi. Eve artık seviyor belki ama sadece sevgisi var hiç emeği yok. En son dün marekete gidecekti. Param yok dedi. Kartımı verdim. Limitim az çok bir şey alma deyince trip yedim. Ben bir kadınım o bir erkek. Evet eşitiz. Ama bunun için her şeyi ben yapmam çok yoruyor. Kırmadan bitirmek istiyorum. Yarın konuşacaktım ama gidiyor ve ben nöbetteyim şu an. Ancak telefon da konuşabiliriz. Ne yapabilirim

Bitmesi gerektiğini bildiğin ilişkiyi karşıyı kırıp dökmeden nasıl bitirilebilir?
Cevapla