AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Önce arkadaş. Direkt sevgililik mecburiyet gibi hissettiriyor.
Arkadaş olmaya çalışırsan wellcome to friendzone bir de oradan çıkma çabaları ömür törpüsü resmen bence karşıdaki de sana karşı boş değilse risk alacaksın ya da arkadaş olup sürüneceksin
Tanımaya çalışırım. Sevgili olunca geri dönüş olmuyor
Yavaş yavaş ruhuna ve kalbine sahip olmaya çalışırım
Arkadaşlığa zaman yok😑😑 ne olduğunu bildikten sonra pişman olacaksam sizede banada yazık olur
Direkt açılmam ama ilgimi belli ederim. Arkadaş statüsünde tıkılı kalma riskine girmeye gerek yok 😄
Bir filmde duymuştum; aşk yanan arkadaşlıkmış, diye bir söz
Aaa çok güzel soru, bu zamanlarda bende düşündüm bu soruyu bence o kadar uzamamalı seviyorsan direk söyleyecen 😂
10 yıl boyunca karşılıksız sevdim ilk sevdiğim ve son sevdiğimde o kaldı hiç sevgilim olmadı tek onu sevdim oda bana nasip olmadı
Genelde uzakdan bir süre takip eder emin olduktan sonra direk söylerim ve hemen olsun ya da son bulsun çabasına girerim
Ben direk açılıyorum genelde arkadaş muhabbeti bana göre değil sevdiğim insanla arkadaş olamam yani o gözle bakamam illahaki bir yerden patlak verir
Arkadaş olup karakterini az çok çözmeden açılmam
Bende aynı fikirdeyim 👍🏻
zaman yolu gösterir çoğu insan gibi bende kanka edası ile gelirim
Kanka ayağı da got ayağı zaten.😅
@RealSlim_Shadyy dlmxödkçxöd
@RealSlim_Shadyy siz erkeklerinde işi cidden zor ya ben allahtan diğer kızlar gibi ön yargılı bakmam konunun üstüne gelince biraz yanlış anlaşılır :)
Tamamda bana damga vurmaman gerek hoş kızsın tanışmalıyız. 🙄
Senle olan ilişkimiz, iletişimimiz aylar, yıllar sürsün istiyorum.
@RealSlim_Shadyy o zaman şunu sorsyım nerelisin
Neden ki mesafeye göre mi konusucaz. Djfskdjsskk Aslında bende de seninki gibi bi durum var.
@RealSlim_Shadyy bak şimdi kral senle olan ilişkimiz demen için daha erken ne adını bilyiorum ne ırkını ne memleketi öyle gördüm aldık edasıyla olmaz
Bunlar zamanla olucak şeyler zaten, sadece önyargılı olma hemen demek istedim.😌
@RealSlim_Shadyy memleket sınırımdır da o yüzden ve ne gibi bir durum var?
@RealSlim_Shadyy ön yargı değil sen kaderini belirleyevek sınava çalışmadan girer misin :)
Girerim sanırım benim huyum bu.😅
Neyse ben çanakkalede yaşıyorum aslen balikesirliyim.😌
@RealSlim_Shadyy ilk defa böyle bir huy duydum :)) o dğeilde cidden nerelisin en kritik ve tek sorum bu
Cevapladım dürüstlük benim için çok önemli ne sorarsan sana dürüst olucam söz!
@RealSlim_Shadyy balıkesirr iyidir bende istanbukda yaşıyorum annem makedonya rusya babam bulgar arnavut karışımı olduğu için benim memleket olayı baya karşık ben direkt avrupalıyım diyorun öyle :))
Sorun değil benim için annenin ve babanın nereli olduğu. Yanlız kendimle ilgili özel şeyleri böyle herkese açık ifsalamayi pek sevmiyorum ben.🙄
@RealSlim_Shadyy özel bir şey sorduğumu düşünmüyorum
Kendimle ilgili şahsi bilgilerimi kastettim.🙄Sonuçta burda herkesin benle ilgili herşeyi bilmesine gerek duymuyorim.😌
@RealSlim_Shadyy anladım
Yani burda konuşmaya devam edersek laf lafı açıcak, millete etiket olmak istemeyiz.🙂Eğer niyetin varsa ekleselim zamanla daha ayrıntılı birbirimizi tanıyabiliriz.
@RealSlim_Shadyy bence reis şöyle yapalım biz birbirimizi şu konuşmadan bile gördüm denegeleyemeyiz 1-2 gün anca gider üzmeden hiç ilerletmeyelim harra başlamayalım diyeyim
@RealSlim_Shadyy hadi sana eyw da ben kendime güvenmiyorum hani açık konuşayım ben sıkılırım senden seni ne üzmek isterim ne kırmak ister şimdiden söyleyeyim
Beni tanimıyosn bile. Djdkfksksk önyargılı değilsin sanıyordum. Tek sorun sana insanca yaklaşıp konuşmam mi.😄
@RealSlim_Shadyy tek sorun değil ben ilk konuşamnın önemini diyorum böyle minik atışmalar şimdi varsa ileriyi düşünemiyorum diyorum önyargı da değil önyargımı görseydin sana baştan istemediğimi yazdığımda okurdun
Atışmadık sadece ben bi robot değilim, karşımdaki kişinin istediklerini koşulsuz yerine getireyim. Bana uymayan bi durum varsa normal olarak hayır diyebilirim. Ilk konuşmada herkese etiket olmak istemedim şahsi bilgilerimle durumlarimla hepsi bu. Çünkü az çok tahmin edersin ki laf lafı açıcak burda.
@RealSlim_Shadyy o yönden öyle
@RealSlim_Shadyy doğruları diyeyim kendime şu yüzden güvenmiyorum çok değer veriyroum ve aşırı seviyorum baya koruyorum ilerletmeye çalışıyorum en son ki erkek arkadaşım aldatmıştı o gün bugündür aşka çok inancım kalmadı
Bak işte bu konular herkese açık konuşulacak konular değil bunları özelde bire bir paylaşma taraftariyim. Ozel hayatımla ilgili şeyleri herkesin bilmesini doğru bulmuyorum.
2 side seni BBK gibi bir çıkmaza sokar en iyisi beklemek
Önce arkadaş olmak önemli tabiki belki dışardan gördüğün gibi birisi değildir.
Benim için zor birşey ama direkt söylerdim. Ne demişler isteyenin bir yüzü kara...
şu an var biri okuldan arkadaş ilk önce tanıştım, direk açılmaya cesaretim yok ki doğruda değil.
Direkt açılmayı seviyorum 🤗
Bence önce arkadaş olmak daha mantıklı
Direkt açılmayı tercih ederim.
😀yorumuma bakarmısın burda ne işi var benim yorumumun
Önce arkadaş olurum daha sonra da açılırım.
Arkadaş falan yorar ya
Direk olaylara girmek lazım
Önce dost sonra sevgili olmak. Daha güzel
Karı fake moderatör ordusu kurmuş hesabına girmeden benim hesabı kapatıyor. Takıntılı olan sensin beni rahat bırak aw
Kestirme yol var neden uzun uzun bekliyoruz
Öyle oyunlara ne gerek var açık açık konusurum
Direkt olsun herşey ya
Yok direk harekete geçilmesinden yanayım.
Direkt açılma. Olursa olur olmazsa can sağlığı
Yani genelde aluyoruz
Akışına bırakmayı severim.
Önce arkadaş olmaya calisirim
Direk aciliyorum ben ya hiç tahammülüm yok
ben netim hoslanirsam söylerim
Yerine, duruma, adamına göre değişir.
Ben bu konuda cahilim
Direk yürürüm 😂😂😂freni patlamış kamyon gibi
Hiçbirşey yapmam hoşlantımın geçmesini beklerim
Sevgili olmam kimseyle.
İkisini de yapamıyorum ben
Açılmak daha doğru olur
Direkt açılmayı tercih ederim.
Arkadaşlık olmadan hemen seni beğeniyorum derim.
Direk açılırım. Ben sabırsız biriyim. 😏
Tanıyana kadar her şeyi denerim
Asla yapmam kurallarım var
Direkt
Direk.
Denize açılır gibi açılırım.
Uzatmanın bir anlamı yok bence
direkt açılırım
Ben açılmaya çekilirim iki türlü de
Çekinirim*
Direk söylerim
Direk değil direkt
@elsematters geldi tdk😂😂😂
@elsematters farkındayım zaten
önce açılma duyguları paylaşmam gerekli
Arkadas isi bka sariyor 😃
Benim vaktim değerli
direk açıldım ben
İkisini de yapmicam artik tutup opcem
Arkadaş olurum
acilirim