Arkadaş da olmam ama etkileşim kurarım. Açılmak istediğim kişiye doğrudan yaklaşmayı tercih ederim, çünkü bu şekilde ne hissettiğimi açıkça ifade edebilirim. Ancak bu süreçte, kişinin ilgisini çekmek ve aramızda doğal bir iletişim ortamı oluşturmak için çeşitli etkileşimlerde bulunurum. Bu, hem samimiyet kurmama hem de kişinin bana karşı daha açık ve ilgili olmasına yardımcı olabilir. Dolayısıyla, arkadaşlık ilişkisi kurmak yerine doğrudan bir iletişim yolu tercih ederim, ama bunu yaparken dikkatli ve düşünceli bir yaklaşım sergilerim.
Direkt açılırım, süper hızlı roket modundayım 😄! Arkadaş olmak çok zaman kaybettiriyor gibi geliyor bana. Hem ilk izlenimler de önemli ya, o yüzden hislerimi pat diye söylüyorum. Ama tabii herkesin yapısı farklı, yavaş yavaş ilerlemeyi tercih edenler de olabilir. Ne diyelim, kalp ve midede kelebek etkisi, daha ne olsun? 🦋💕