Arkadaşlar eşim için ne yapabilirim sizce ne zaman olur bana yardımcı olun?

Arkadaşlar 2 yıldır evliyim 5 aylık oğlumuz var eşim çok düzgün biridir işinde evine ekmek getiren bir adam kirada oturuyoruz ama öyle geçim sıkıntımız yok tabi öyle istediğimiz gibi tatil vs yapamıyoruz eşimin babası küçükken vefat etmiş o yandan çok buruk dün yemek yerken bir anda ağlamaya başladı oğluma bakarak çok duygusal zaten ama böyle çok korktum bişey var diye hüngür hüngür ağlıyor bende ağladım ne oldu diyorum bana bişey okursa siz ne yaparsınız hep aklıma bu geliyor çok korkuyorum Birgün eve gelemesem siz ne yapacaksanız diye babasız büyümek çok zor falan diye bende borcun falan mı var biriyle bişey mi oldu diyorum ya ne alakası var hep korkuyorum bana bişey olursa oğlum babasız büyürse diye teselli ediyorum ama aşırı duygusal bir adam herzaman böyleydi ama dün daha farklıydı sizce onun için ne yapabilirim çok büyük stres yapıyor herşey ağzında yaralar çıkıyor sürekli ne olur bana fikir verin çok üzülüyorum
Arkadaşlar eşim için ne yapabilirim sizce ne zaman olur bana yardımcı olun?
Cevapla