Yardımınıza ihtiyacım var lütfen okuyup ciddi cevap verebilir misiniz?

Mart ayında bir çocukla flörtleştim. Bana baya umut verdi çok sahiplendi falan beni ben de elimde olmadan aşık oldum ona. Bu çocuk benimle birlikte olmak istedi ama ben kabul etmedim. Kabul etmediğim için de 2-3 ay hiç yazmadı ben de yazmadım konuşmadık yani. Geçen ay aniden mesaj attı yine birlikte olmak istedi eve çağırdı beni. Ben de yaptım bi aptallık aşık olduğum için evine gittim ve birlikte olduk. Kızlığım bozuldu. Bana o günden sonra hiç yazmadı. Ve az önce sevgili yaptığını öğrendim. Canım çok yandı. Nasıl intikam alabilirim? Lütfen doğru dürüst cevaplar verin canımı çok yaktı😭
Yardımınıza ihtiyacım var lütfen okuyup ciddi cevap verebilir misiniz?
Cevapla